FERIE 2017


Tegoroczne ferie były najlepszymi, jakie miałam w swoim życiu i przyznam, że spodziewałam się tego. Dobra, pewnie dziwnie to zabrzmiało. Jednym z moich postanowień na 2017 rok było robienie rzeczy, jakich totalnie mi się nie chce robić, a kiedy przez długi czas siedzę w domu, gram na laptopie, oglądam seriale, to z czasem nie mam ochoty wychodzić z domu i dopada mnie aspołeczność. I choć wyjście na zewnątrz wymagało dużo samozaparcia (bo po co wychodzić, skoro można siedzieć w cieple i spędzać czas w internecie haha - introwertycy zrozumieją) to uznałam, że nie mogę przesiedzieć dwóch tygodni w domu. Mam na myśli balans, trzeba go zachować w życiu, aby było ono dobre.

Zrobiłam sporo rzeczy, które planowałam, ale też podejmowałam spontaniczne decyzje, jakich absolutnie nie żałuję, gdyż kocham działać bez namysłu haha, nie zawsze to popłaca. Spędziłam trzy dni na snapchatcie, dostałam mnóstwo cudownych wiadomości, poznałam wiele wspaniałych osób, ugotowałam z przyjaciółką kolację, kupiłam sukienkę, o której od dawna marzyłam, zrobiłam z przyjaciółką sesję zdjęciową, którą zobaczycie niebawem, poprzeglądałam stare albumy, znalazłam idealny podkład, znów zaczęłam pisać bloga, poszłam na zimowy spacer po lesie, obejrzałam Harry'ego Pottera (chyba każdy to zrobił lol), spędziłam w autobusach jakieś sześć godzin, podróżując, wyjechałam w góry i spędziłam kilka dni w Zakopanem, jeździłam na łyżwach i wypiłam kawę z Costy, którą kocham nad życie ♥ Brzmi to trochę, jak fragment jakiejś książki, mówiący o tym, aby żyć pełnią życia, bo właśnie tak było - nie przejmowałam się niczym i nikim, a rozmawianie z ludźmi stało się dla mnie znacznie łatwiejsze niż kiedyś, gdyż ogólnie, to jestem dość nieśmiała i staram się z tym walczyć, a ta walka całkiem nieźle mi idzie. Mam nadzieję, że jeśli ferie macie już za sobą, to spędziliście je tak samo dobrze. Jeśli jednak dopiero je zaczniecie - życzę Wam wszystkiego dobrego i wspaniałych ludzi wokół Was x

39 komentarzy:

  1. Ja kończę swoje ferie, ale niestety były najgorszymi, gdyż zmarła moja babcia, z którą byłam bardzo blisko. Strata tak ważnej osoby w naszym życiu jest okrutnie bolesne, ale życie pędzi dalej. Fajnie, że spędziłaś ferie miło ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że miło je spędziłaś, wszystkie zdjęcia, jakie tu dałaś są na to idealnym dowodem :) Ja ferii jeszcze nawet nie zaczęłam, ponieważ wypadają mi one dopiero od 13 lutego. Więc ten semestr strasznie mi się ciągnie. Piękne zdjęcia i fajne kolarze! Kawa wygląda fantastycznie!

    Zapraszam na MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważaj na smog :) W mazowieckim ferie dopiero w lutym

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi ferie rozpoczynają się dopiero w lutym ;_;

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku mam swoje ostatnie ferie! Mam nadzieje, że wykorzystam je najlepiej jak potrafię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely pics!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahhhh tych ferii to mega Wam zazdroszczę- czerpcie z nich pelnymi garściami, wyciskajcie jak cytrynę, by żaden dzień nie przeleciał Wam przez palce :) ja niestety szkolę mam już za sobą, więc niestety już dawno zapomniałam, co to znaczy ferie, jednak na szczęscie są jeszcze urlopy, na który wlaśnie przyszłym tygodniu się wybieram :)

    super foty! :D
    piękna, sniezna sesja :D


    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia, a u mnie aktualnie ferie się zaczęły :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Woah jaki świetny blog! ♥ U mnie ferie minęły w sumie dość leniwie ale w sumie przydał mi się taki intensywny odpoczynek :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  10. To dobrze, że ferie udane :)
    Też teraz je miałam i mimo że były pracowite, bo zaraz mam maturę więc w szkole miałam fakultety..To nawet się udały!
    Super zdjęcia.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale miałaś super ferie. Moje zaczęły się w piątek i również wybieram się do Zakopanego. Mam nadzieję, że będzie super. Pozdrawiam ;)

    http://www.o-sight.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że spędziłaś produktywnie czas ;p Też byłam w Zakopanem. Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Cute post! Wonderful pictures!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny blog
    Zapraszam http://qusiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia, moje ferie jeszcze się nie zaczęły ale też planuję gdzieś wyjechać :D

    Zapraszam https://obsesyjnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak mi się marzy wyjazd w góry... Super, że spędziłaś aktywnie wolne. Czasami trzeba wyjść ze strefy komfortu :)

    Pozdrawiam,
    EGZEMPLARZ,MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że wróciłaś na blog :) Super ferie miałaś :) Ja też moje spędziłam bardzo dobrze, byłam przez prawie całe w Londynie <3

    amateurphotographywithart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia! widzę, że miałaś udane ferie ;) moje zaczynają się za tydzień:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale świetne zdjęcia! Moje ferie również były najlepsze w życiu :D

    Zaobserwuj♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam kilka planów na ferie, jednak nie wiem ile z nich rzeczywiście wypali :( Super fotki ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi minął właśnie pierwszy tydzień ferii i cały ten czas spędziłam niestety w domu. Wszyscy rozchorowani i nie mam się z kim spotkać, gdzieś wyjechać. Dopiero w przyszłym tygodniu będzie bardziej produktywnie :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne podsumowanie ferii :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie, że ferie tak Ci się udały! Ja niestety połowę spędziłam w domu, mam nadzieję, że 2 tydzień już taki nie będzie :)

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. To super, że wszystko poszło po twojej myśli. Ja się rozleniwiłam troszkę, czego niestety żałuję..
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja ferii na studiach nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale mi narobiłaś smaka na kawe :( Piękna jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie spędziłaś ferie ;)
    xoxoklaudia.blogspot.com
    Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super, Pozazdroscic. Ja w tym roku chyba za duzo nie posmigam na nartach :(

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. cudne zdjęcia uwielbiam takie posty :D ja niestety w ferie nigdzie nie była
    Pozdrawiam Cieplutko ❤

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Super, że ferie miałaś udane!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę, że ferie były bardzo udane :)
    Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia,moje ferie były również bardzooo udane!<3
    Pozdrawiam,Wika

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne ferie :) moje też udane :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Tęsknie za feriami...
    Zapraszam na mojego bloga :) : http://verciavercix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. szkoda, że feerie zimowe tak krótko trwają..
    cudowny post zapraszam do mnie ;)
    styllig.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcia! To musiał być dla Ciebie niesamowity czas. Czekam na efekty sesji zdjęciowej :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger