moje ulubione cytaty cz. 4


♥ Żaden człowiek nie dostrzega w drugim wielkości, doszukuje się raczej czegoś odwrotnego, a w każdym razie widzi kogoś gorszego od siebie.
♥ W realnym świecie obok Dobra występuje Zło, a obok ludzi wartościowych egzystują szaleńcy. Jeśli ich wyeliminujemy, świat stanie się światem sztucznie izolowanym i przestanie się rozwijać. O postępie i rozwoju decydują nie tylko ludzie normalni, moralni i dobrzy. Także niemoralni, nienormalni, inni niż wszyscy, niestety, również osobnicy budzący sprzeciw i obrzydzenie. Jednak Zło odkryte i zdefiniowane jest mniej niebezpieczni.


♥ Sensem wiary jest bezgraniczna ufność, a sensem wiedzy są dowody. Wiara jest tam, gdzie nie ma dowodów.
♥ Jeśli ustrzeżesz ludzką Istotę przed wszelkim Złem, które jej zagraża lub które ona może popełnić, to ją odczłowieczysz. Niektóre z nich powinny cierpieć. Jeśli odbierzesz im całe cierpienie, uchronisz przed każdym bólem czy złą przygodą, to odbierzesz im mądrość, czucie i wrażliwość. (…) Chroniąc nadto gorliwie ludzką Istotę, uniemożliwiacie jej wejście na wyższe szczeble ludzkiej Drabiny. Albowiem jeśli ludzie nie będą umieli rozpoznać Zła, to pozbawieni choćby na chwilę anielskiej pomocy, szybko zabłądzą. Nadgorliwy Anioł czyni więc ludzkiej Istocie krzywdę równie wielką jak Czarny.



♥ Gdy strach w ludziach maleje, maleje też ich wiara.
♥ Gdy ktoś cię lubi, bo się starasz, to nie lubi cię takiej, jaką jesteś. Lubi nieprawdę o tobie.
♥ Dobro musi być świadomym wyborem, a nie jedyną możliwością.
♥ Dobro rodzi się w opozycji do zła, więc gdyby go nie było, nie byłoby też dobra.


♥ Dobra muzyka nie jest kanonem dwóch głosów. Muzyka to cała orkiestra i jest w niej miejsce także na ciemne, mroczne tony. Niekiedy to one decydują o jej wielkości, o tym, że muzykę przeżywa się i pamięta, że się ją czuje...
♥ Cierpienie należy do życia. Jeśli cierpisz, wciąż żyjesz.
♥ Albowiem dobro osiąga siłę tylko wtedy, gdy świadomie walczy ze złem. Dobro nie wystawiane na pokusy traci na wartości, jest jak fałszywe złoto.
♥ Anioły nie muszą widzieć, by wiedzieć, w przeciwieństwie do ludzi, którzy nawet widząc – nie wiedzą.



Człowiekowi zawsze się wydaje, że kiedyś było lepiej. To niekoniecznie prawda, bo nie umiemy docenić naszego dziś.
Wiedza jest wtedy, gdy o czymś nie tylko wiesz, lecz możesz to zobaczyć, opisać, zdefiniować, a nawet dotknąć. A wiara, gdy nie widzisz, nie zobaczysz, nie dotkniesz, a mimo to jesteś pewien, że jest.
♥ Światłość nie po to strąciła nas z Drabiny,abyśmy wspierali Dobro.Uczyniła to,abyśmy stworzyli mu przeciwwagę,inaczej Dobro niewystawiane wciąż na próbę,nie miałoby żadnej wartości.


♥ Ludzie nawet nie podejrzewają,że możemy wyglądać inaczej.Oni lubią niespodzianki,ale nie takie,lecz takie,które potrafią sobie wyobrazić.
♥ Niebo gwieździste nade mną.Prawo moralne we mnie.
♥ Któż,gdybym krzyknął,usłyszałby mnie z zastępów anielskich ? A gdyby nawet któryś z aniołów przycisnął mnie nagle do serca : musiałbym umrzeć od jego silniejszej mocy.


 sweter - papillone   ♥   bluzka - allegro   ♥   spodnie - bershka   ♥   buty - forum   ♥   torebka - zara
Wszystkie cytaty pochodzą z książki : "Tam,gdzie spadają Anioły" :)

35 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia i fajne cytaty :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super cytaty. Kocham takie złote myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne cytaty kcoham czytac cytay xd u mnie na blogu tez dodaję :))

    http://byjullie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne cytaty dodajesz w tych postach :) <3
    Śliczne zdjecia, mam takie same buty tylko, że w kolorze czarnym i zakochałam się w Twoich spodniach haha :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne cytaty i bardzo ładne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że dominują cytaty o dobru, złu i wierze :)
    Wyglądasz na bardzo sympatyczną osobę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje posty z cytatami, uwielbiam je, niektóre naprawdę są świetne! :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia i buty cudowne. Ciekawe są takie posty z cytatami :)

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne cytaty!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/autumn-vibes-military-pants.html

    OdpowiedzUsuń
  11. I love your purse. Amazing & would you like to follow each other?

    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cytaty bardzo specyficzne, ponieważ dużo tutaj o wierze, rzeczach dobrych i złych. Wśród moich ulubionych cytatów znajdują się takie jak "W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca" albo "Im cięższa walka tym lepsze zwycięstwo". Widać, jednak że potrafisz w ładny sposób pokazać jakimi wartościami kierujesz się w życiu. Świetne zdjęcia tylko uzupełniają w pełni post.

    Pozdrawiam, K.
    n-ieulotne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opowiadają o wierze,dobru i złu,ponieważ pochodzą z książki,która jest właśnie napisana w takim klimacie.Mam jeszcze mnóstwo innych ulubionych cytatów,wystarczy wejść w kategorię "Outfit" :)

      Usuń
  13. Książka jest cudowna,. Szkoda mi trochę tej małej Ewy :( Ale cytaty są cudowne i nie można wybrać najlepszego bo wszystkie są piękne ;)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne cytaty! ♥ I śliczne zdjęcia. :)
    http://jully-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne I ciekawe posty :)
    Obserwuję I ciekam na uczciwy rewanż :)
    beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne cytaty, naprawdę. Wszystkie bardzo mi się podobają.

    Pozdrawiam,
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  17. ,,Wiara jest tam, gdzie nie ma dowodów." pomyslałam o religii, bo jest wiele kłótni, o tym, że np. ,,Jak Bóg istnieje, to pokaż mi dowód na to"

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  18. ,,Wiara jest tam, gdzie nie ma dowodów." - pomyślałam o religii, bo już chyba kazdy słyszał coś typu ,,Jak Bóg istnieje, pokaż mi dowód"

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne cytaty :D
    Zapraszam do mnie http://chudszej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. spoko cytaty


    plus piękne włosy


    a ogrod !! przepiękny ! tylko pozazdroscic


    swietny blog :D zapraszam do mnie :D:D


    może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam tego typu posty, piękne cytaty :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne cytaty ;3
    ps. Zazdro włosów !! <33
    Zapraszam do siebie cukiereczekxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. swietne cytaty! sa wsrod nich moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  24. też zrobiłam post z cytatami, haha.
    Jak chcesz to zajrzyj c:

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. jesteś śliczna i słodziutka, fajny outfit :)
    zapraszam do mnie, może Ci się spodoba http://littlemoodbook.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś bardzo ładna, ale na każdym zdjęciu masz tą samą minę. :p

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger