Kraków 2014

Wczoraj poinformowałam Was o tym,że dziś pojadę do Krakowa,więc post znów jest dodawany tak późno.Nogi okropnie bolą od spacerowania krakowskimi uliczkami,więc jutro zapewne nie ruszę się z łóżka :) Najpierw poszłam do galerii,potem do dzielnicy żydowskiej,której uliczki były naprawdę cudowne,po południu udałam się na rynek,a stamtąd już tylko na Wawel i długim deptakiem aż na parking.Uwielbiam to miasto zwłaszcza za ten niepowtarzalny klimat,stare uliczki,piękny rynek i Wisłę,nie wspominając już o deptaku.Jeśli mieszkałabym w Krakowie to pewnie częściej jeździłabym na rowerze lub biegałabym,ponieważ są tam do tego świetne warunki !


rynek w Krakowie ♥


 Jedna z rzeczy,które najbardziej podobają mi się w krakowskim rynku to możliwość przejażdżki piękną białą bryczką ♥


w drodze na Wawel :)


Kościół Mariacki,w którym dzięki niezwykle miłemu ochroniarzowi zrobiłam tylko jedno udane zdjęcie :)


Tak właśnie wygląda krakowski McDonald's ! Część restauracji jest na górze,a druga część mieści się w uroczej piwnicy.


Smoothie ! ♥


krakowskie uliczki


Już wyjaśniam mój strój - otóż w pewnym momencie okropnie się rozpadało,więc bluza była dla mnie jedynym ratunkiem,a potem po prostu nie chciało mi się jej zdejmować,ponieważ bardzo ją polubiłam :) Nie,nie było tak zimno,jak wygląda,ale było bardzo ciepło.


To,co podobało mi się najbardziej,czyli deptak przy Wiśle ♥ Na drugim brzegu nawet zrobiono taką "mini plażę".Kraków to z pewnością moje ulubione miasto i mam nadzieję,że niedługo znów je odwiedzę !

29 komentarzy:

  1. Ja Kraków odwiedziłam już kilka razy i zgadzam się z tobą że to piękne miasto, ponieważ zawsze z chęcią do niego jeżdżę:-)

    Zapraszam
    http://oooowszystkim.blogspot.com/
    http://bestgirl135.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne zdjęcia zrobiłaś :)
    pozdrawiam paulinadme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też kocham Kraków ♥
    16 i 17 czerwca byłam na wycieczce w Krakowie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę,chciałabym tam zostać na dwa dni :)

      Usuń
  4. piękne zdjęcia wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam wczoraj w tych miejscach i niestety cię nie widziałam :c
    Cieszę się, że podoba się moje miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. byłam w tym samym mac donald's co ty :D
    Na dole faaajnie, chłodno podczas gdy na górze - upał !:D
    Też bardzo lubię Krakow :)

    ally-alia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Kraków więc z wielką przyjemnością bym się wybrała na taką wycieczkę jak ty byłaś wczoraj :)
    Śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. W Krakowie byłem raz 15 lat temu, jakoś do tej pory nie było okazji znowu zahaczyć o Kraków.Chyba jednak w tym roku muszę nagiąć trasę na Węęgry i zajechać tam znowu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. byłam raz w Krakowie. piękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Kraków byłam tam zaledwie kilka razy, ale za każdym razem zachwycam się architekturą :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia:)

    nowy post, zapraszam - kliiik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcie z Krakowa.
    Kocham jeździć bryczką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny Kraków <3 Śliczne zdjęcia.
    http://raspberry-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne zdjęcia! Uwielbiam jeździć do Krakowa :)
    gavi-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam raz w Krakowie, ale nie spodobało mi się tak jak Tobie. To piękne miasto, masz rację. Ale chyba wolę Gdynie/Sopot :))).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie byłam w Gdyni ani w Sopocie ;-)

      Usuń
  16. mam blisko do Krakowa i jestem tam co 2 tygodnie ;) kocham to miasto <3


    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bosko ! ♥
    Uwielbiam Twojego bloga ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
  18. bluza super gdzie i za ile ją dorwałaś, jeśli można wiedzieć ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją w jednym ze sklepów pamiątkowych za niecałe 100 zł ;-)

      Usuń
  19. fajnie pokazałaś Kraków ;)
    http://feather92.blogspot.com/
    http://instagram.com/agusia92a

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam okazję jechać tą białą bryczką :)

    u mnie nowy post :)
    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia, mieszkam w Krakowie od zawsze ale jeszcze nigdy nie jechałam krakowską dorożką i planuję to nadrobić w najbliższym czasie :) W tematyce Krakowa akurat zapraszam na mój blog: lodyjagodowe.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia (: mega zazdroszczę wycieczki, mimo tego że byłam w Krakowie chętnie pojechałabym jeszcze raz, ale te wakacje mam strasznie popsute :c zapraszam również na mojego długo już raczkującego bloga: http://mawazo-na-maneno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę wycieczki do krakowa! :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger