wishes for #2 family

Dobry wieczór,nareszcie się odzywam.Przepraszam,że wczoraj post się nie pojawił,ale czasem lepiej nie pisać nic niż wymyślać coś na siłę i całkiem głupiego.Tak,więc wczoraj pojechaliśmy do dziadków,aby złożyć jeszcze życzenia noworoczne i w sumie tak mi ten dzień zleciał.Już we wtorek do szkoły,niestety,ale w domu ostatnio często ogarnia mnie nuda i chyba jedyna rzecz,jaką się zajmuję jest oglądanie skoków narciarskich :) Dziś jestem nieco smutna,ale mam nadzieję,że szybko mi przejdzie.Tak,więc sobota też mi minęła dość nudno,ale mam nadzieję,że jutrzejszy dzień będzie lepszy i przyniesie sporo pozytywnych i radosnych niespodzianek.


A teraz przyszedł czas na kilka zdjęć z wczorajszego wieczoru.Niestety,ale nie miałam ani trochę ochoty na robienie zdjęć,więc jest ich bardzo niewiele :)


 have a nice day <3


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger