hobbit : desolution of smaug


 Dobry wieczór :) Dziś nadszedł czas na posta tematycznego,więc fakt,że byłam dziś w kinie na drugiej części Hobbita bardzo mi pomógł w napisaniu posta.Byłam na 2D + napisach,ponieważ jak czasem słyszę polski dubbing mam ochotę wyłączyć film,a polskich aktorów w roli smoka sobie nie wyobrażałam haha :)
No,więc film bardzo fajny i lepszy niż pierwsza część.Postać,którą najbardziej lubię jest oczywiście Bilbo Baggins,który jest perfekcyjnym dowodem na to,że nie trzeba być niewiarygodnie silnym i wielkim,ale wystarczy odwaga.To piękne i naprawdę jest to jeden z najlepszych wątków w filmie - przynajmniej jak dla mnie.Do obsady dołączył Orlando Bloom,którego w roli Legolasa w Władcy Pierścieni uwielbiam wraz z Glimlim ♥ JUUUPI ! <3 Kolejny film,który mam zamiar zobaczyć jest Saving Mr. Banks.Czuję,że to będzie naprawdę wspaniały film,więc już nie mogę się doczekać premiery,zarówno filmu jak i książki :)



Na razie to już wszystko,do jutra i przyjemnych ostatnich dni bez szkoły :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger