ostatni dzień świąt ?



Hejoo :) Trochę trudno w to uwierzyć,ale już dziś mamy ostatni dzień świąt Bożego Narodzenia,więc czas na małe podsumowanie.Te święta zapewne będę wspominać bardzo dobrze,ponieważ spełniło się jedno z moich marzeń (dostałam profesjonalną lustrzankę),więc do spełnienia kolejnego marzenia (o którym wam nie powiem) jest już nieco bliżej.W wigilię jedliśmy kolację z dziadkami,wczoraj leniuchowałam chyba jak większość osób,a dziś przyjechali jeszcze inni dziadkowie i wszyscy jedliśmy razem ! :) Trochę nudno,kiedy dziadkowie ciągle mówią o chorobach lub starych czasach,a ty nie masz pojęcia o co chodzi lub słyszysz to już po raz dziesiąty.No,ale nic tak już musi być.Pomyślałam,że teraz nadszedł czas na posta z jakimiś refleksjami,moimi własnymi przemyśleniami i mam już nawet ciekawy pomysł.Mam nadzieję,że was zaciekawi,ale o tym kiedy indziej.Jak spędziliście święta ? Jakimi je zapamiętacie ? ♥



dzisiaj zastawiony stół na wizytę dziadków :) so sweet ;*

A więc do jutra i życzę wam udanego weekendu ! :) Achh...świat jest taki piękny,kiedy następnego dnia nie musimy iść do szkoły,a wybieram się do niej dopiero w następny wtorek :) Aż chce się żyć ♥ Ja spadam coś tam jeszcze obejrzeć,poprzeglądać blogi i się z wami żegnam,bye <3








 

13 komentarzy:

  1. Masz szczęście. Ja już muszę iść w czwartek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tylko czekałam na koniec świąt :3 jutro do berlina jadę.

    superhiperbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szpanik nową lustrzanką ^^, masz śliczną kurtkę ***o***. Święta zostaną w mojej pamięci na bardzo długo, z resztą jak cały rok. Nie był to mój szczęśliwy rok, ale i tak będę płakała, bo w końcu za 6 dni stanie się przeszłością, która już nigdy nie wróci :cc
    http://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne zd ;d

    happyisad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjęcia :)
    Fajnie, że dostałaś lustrzankę <3
    http://pandusia5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są śliczne! <3 Ja też idę dopiero we wtorek :3

    mimblox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo zazdroszczę lustrzanki *-*

    happiness-29.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę lustrzanki

    hopeloveandparty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Awesome blog!! Happy New Year!!
    Can we follow each other on gfc/bloglovin?

    Enter my giveaway here:
    http://asweetwoorld.blogspot.com/2013/12/rosegal-international-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyyyle wolnego:) tez bede milo wspominac swieta:)
    www.ewelina-rybcia-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, szczególnie to z tobą ;)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger