longing for summer

Podczas,gdy za oknem pochmurno ja wracam myślami do letnich wspomnień.Dziwne,prawda ? W ostatnie dni wakacji ogarnęła mnie straszliwa nuda,a teraz w połowie roku szkolnego tak bardzo tęsknię za słońcem,letnimi spacerami i morzem,że gdybym mogła od razu spakowałabym walizki i wyjechała :) Hahah,niestety to tylko takie marzenia.Najpierw czegoś nie doceniamy,narzekamy,że jest za gorąco,a później za tym czymś tęsknimy.Niestety,ale u mnie jest tak bardzo często.A wiecie jak najlepiej powspominać wakacje ? Oczywiście,dzięki zdjęciom,więc pomyślałam,że kilka moich ulubionych,które kojarzą mi się z wakacjami tu wstawię i oto są ! :) W lato nie rozstawałam się z aparatem ani na krok,więc bardzo dużo ich się uzbierało ♥


Jedna z moich ulubionych wspólnych "sesji zdjęciowych",jeśli oczywiście można to tak nazwać :)


 Natalka,Paulina i Ja ♥ Uwielbiam takie zdjęcia stóp haha


 <3


 I moje ulubione znad morza :) Tak bardzo chciałabym cofnąć czas i znów się tam znaleźć.Fale,słońce,plaża ♥ Wcześniej nie myślałam aż tyle o wakacjach,ale teraz coraz więcej i więcej.Już nie mogę doczekać się wakacji 2014 i mam nadzieję,że będę je wspominać jeszcze lepiej niż poprzednie :) Jak wspominacie wakacje ? ;-)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger