sezon czas zacząć

SEZON CZAS ZACZĄĆ !

No,cóż niedziela minęła jak zwykle,poza wieczorem,kiedy udałam się z friends (od teraz będę tak pisać zamiast przyjaciele,ponieważ jakoś mnie to słowo denerwuje) na lodowisko.Było ogólnie fajnie,kilka znajomych twarzy,muzyka no i trochę spalonych kalorii,co na pewno się przyda :)
Zapomniałam już jak to wspaniale jest jeździć na łyżwach.Co prawda nie jeździłam może od roku i moja kondycja bardzo szybko skapitulowała,a mój styl jazdy przeszedł jakaś dziwną metamorfozę i wydawało mi się,że zamiast jeździć człapię jak kaczka.Ludzi było może z trzystu,więc niezbyt dobrze jeździ się,gdy ktoś co chwilę przejeżdża obok ciebie.Może w tym roku trochę doszkolę swoje umiejętności i nauczę się chociaż jazdy do tyłu :) no,cóż wszystko w swoim czasie ^^


Poprzednią część dnia spędziłam na dworze,ponieważ pogoda była lepsza niż w wiele lipcowych dni.
Niebo było prawie bezchmurne,co w listopadzie zdarza się niezwykle rzadko,a słońce przyjemnie 
grzało i oświetlało promieniami ten szary świat ♥
Wszystko piękne i słoneczne.Wprost wymarzona pogoda :)
W weekendy zazwyczaj poświęcam się blogowaniu w 90 % i wymyśliłam tematy dla kilku postów,które mogą pojawić się w tym tygodniu,ale po prostu nie wiem,co dodać najprędzej,więc proszę,napiszcie mi w komentarzu,co chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)
Oto pomysły na posty i nie potrafię zdecydować,który z nich powinien pojawić się tu najwcześniej ♥

♣ outfit
♣ co zrobić,aby włosy szybciej rosły ?
♣ moje ulubione blogi
♣ kilka sposobów na skuteczną naukę
♣ moje ulubione piosenki
♣ łatwe przepisy na zdrowe przekąski
♣ my blog secrets
♣ o aparacie ortodontycznym

To już na razie tyle tych moich "genialnych" pomysłów.
Nie zapominajmy,że jutro mamy wolny dzień i możemy spać,ile tylko chcemy ♥


Tymczasem wracam do oglądania gali MTV EMA 2013 :)
transmisję na żywo możecie znaleźć tutaj :)


♥ DOBRANOC ♥
















16 komentarzy:

  1. Jak ja dawno na łyżwach nie jeździłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie jeździłam na łyżwach, wyrosłam z moich i jakoś nie mam okazji kupić, jak i nie mam lodowiska w okolicy. Chętnie poczytałabym o tym co zrobić aby włosy szybciej rosły. :))

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie jeździłam na łyżwach, wyrosłam z moich i jakoś nie mam okazji kupić, jak i nie mam lodowiska w okolicy. Chętnie poczytałabym o tym co zrobić aby włosy szybciej rosły. :))

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie na wstępie interesują "my blog secrets" i "moje ulubione blogi". Masz w mieście kryte lodowisko? Dawno nie jeździłam na łyżwach. Trochę za tym tęsknię.
    wobodo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... Może na początek "Moje ulubione blogi".
    Ja bardzo dawno już nie jeździłam na łyżwach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co zrobić żeby włosy szybciej rosły :) Fajne zdjecia ^^ Ja ostatnio byłam na łyżwach w zeszłym roku w ferie zimowe :D Pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam jeździć na łyżwach ;p
    obserwujemy? :)
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z niecierpliwością czekam na post "Co zrobić, aby włosy szybciej rosły"
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wielka ochotę zobaczyć twoj outfit ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam twoj styl pisania . :D
    a jeśli chodzi o posta to również mam nadzieje na outfit

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post . Chciałam bym zobaczyc twoj outfit ^_^

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post . Chciałam bym zobaczyc twoj outfit ^_^

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam twoj blog :P
    Chciałam bym zobaczyc
    outfit
    łatwe przepisy na zdrowe przekaski albo
    kilka sposobów na nauke

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne łyżwy ja niestety nie umiem jeździć więc ci zazdroszczę !
    Ja chciałabym 2 temat postu *-*
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger