anne of green gables

W szkole jak zwykle nic szczególnego się nie działo.Połowa lekcji była odwołana,więc praktycznie przez cały czas mieliśmy zastępstwa z innymi nauczycielami i jedną kartkówkę z religii,która mam nadzieję poszła mi całkiem nieźle.Chciałam dziś wam przedstawić książkę,o której zapewne większość z was już słyszała,jeśli nie czytała.Książka nazywa się Ania z Zielonego Wzgórza.Jako,że jestem molem książkowym,który uwielbia czytać książka bardzo mi się spodobała,a jako,że jest to nasza lektura na grudzień przeczytałam ją już na początku listopada,a teraz jestem w trakcie czytania książki Magiczne Drzewo.Nie wiem,co dokładnie tak mocno spodobało mi się w tej książce.Może wspaniałe i dokładne opisy miejsc,optymizm i wesołość głównej bohaterki,która potrafiła dostrzegać to,czego nie widzą inni.Dzięki tej książce staram się być bardziej optymistycznie nastawiona do świata,choć muszę przyznać,że nie zawsze w pełni mi się to udaje,ale się staram :) Dla tych,którzy nigdy w życiu nie mieli absolutnie żadnej styczności z tą książką wyjaśniam,iż opowiada ona o dziewczynce sierocie,która przez koszmarną pomyłkę trafia na wychowanie do Maryli i Mateusza,którzy mieli nadzieję,że do ich rodziny dołączy jedenastoletni chłopiec.Książka,a właściwie cała seria książek o Anii opowiada o jej codzienności,życiu,optymiźmie i wyjątkowo bujnej wyobraźni,która charakteryzuje główną bohaterkę.Serdecznie wam polecam tę książkę,ponieważ jak dla mnie jest to istne arcydzieło i jedna z moich ulubionych powieści ♥



Lubicie czytać ? Jakie książki polecacie ? :)

10 komentarzy:

  1. też ją lubię jestem na 89 xD
    zapraszam na http://www.victoryblog123.blogspot.com obserwacja = obserwacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam tą lekturę w zeszłym roku :)

    Buziaki :*
    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najcudowniejsza książka jaka może być ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej. Obserwujemy .?
    Jeśli nie to zignoruj i jeszcze miłego dnia życzę :)
    http://julia-juuulia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice pics ^_^

    Federica
    www.thecutielicious.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie przerabiam tą książkę. *,*
    A najcudowniejsza na świecie to 'Harry Potter' i 'Igrzyska śmierci'

    http://choocomilk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. czytałam tą książkę :3
    obserwuje od bardzo , bardzo dawna
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedyna lektura, którą w tamtym roku, przeczytałam całą XD <3

    Zapraszam do mnie ♥ *klik*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna książka , warta przeczytania = ) .
    + lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger