jesienny mini outfit

No,cóż jesień to zdecydowanie moja ulubiona pora roku pod względem ubrań,mody i tej niepowtarzalnej atmosfery,która panuje za oknem ♥ Dopiero październik,a mi już przypomina się Boże Narodzenie :) Dziś rano nastawiłam sobie budzik na 6:30,aby pouczyć się na sprawdzian,kartkówkę i do odpowiedzi,ale w jakichś tajemniczych okolicznościach budzik nie zadzwonił :) Zamiast tego wykorzystałam wszystkie kropki z przyrody,więc teraz jeśli czegoś zapomnę to dostanę jedynkę.Ojj.Życzcie mi powodzenia,bo może być naprawdę ciężko.No,ale jak w piątej klasie dałam radę to teraz też dam ;) No,dobrze więc przygotowałam dla was taki malutki outfit.Niestety wiele z tych rzeczy są już stare i nie pamiętam dokładnie,gdzie je kupiłam.Mam tyle ubrań,a tak mało z nich noszę..echh...no nic obejrzę do końca Wawę non stop,odrobię lekcje,pouczę się i zobaczę Forresta Gumpa albo Żelazną Damę.Do jutra <33 powodzenia w szkole i życzę słodkich snów :))


czapka - Stradivarius        buty,kurtka - Allegro







14 komentarzy:

  1. Mam podobną bluzkę :D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurteczka mi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny ootd ale ja tą czapke wymieniłam bym na jakąś beanie czy coś w tym stylu :P mam taką samą bluzke :D

    zapraszam juka-juku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wczoraj zamówiłam beanie,ale jeszcze nie doszła,
      a w beretach wyglądam tragicznie,więc tylko ta pozostała :)
      Dziękuję za komentarz ♥

      Usuń
  4. Boski outfit, najbardziej podoba mi sie kurteczka i bluzka ;)

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te buty .... o prostu genialne <3
    i kurtka jest też świetna

    OdpowiedzUsuń
  6. hej. ; ) dzięki za lajkniecie stronki. prowadzisz naprawdę fajnego bloga, pomimo tego że jestes młodą osobą twój blog może naprawdę się rozwinąć. ; ) życzę powodzenia w dalszym blogowaniu. ; ) + świetna kurtka i buty. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka fajowa ;33

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger