Goodbye holidays, hello school

Naprawdę nie mam pojęcia, kiedy ten czas minął. Mam wrażenie, jakby jutro miało być zakończenie roku szkolnego, a tak naprawdę mamy trzeci września. Mogę śmiało stwierdzić, że były to najlepsze wakacje w moim życiu, spędzone w cudownych miejscach z cudownymi ludźmi i w cudownym nastroju hah :) Na szczęście, ten tydzień jakoś mija, jutro mam już piątek, choć zadań jest dość dużo, kartkówki już zapowiedziane, a wśród nauczycieli rozpowszechniła się moda na "strasznie drugoklasistów". Każdy nam powtarza, ile to będziemy mieli materiału do nauczenia się i szczerze, to przeraża mnie to niesamowicie, ale takie jest życie. Nie zawsze wszystko idzie z górki.

Wstawiłam tu ostatnio zdjęcia znad morza, a dokładniej z Międzyzdrojów, ale tylko te, które robiłam aparatem fotograficznym. Teraz przyszedł czas na mix zdjęć z mojego telefonu (co chyba jest już tradycją na moim blogu, zdecydowanie tak) i mam nadzieję, że Wam się spodoba ♥
Ps. Po dość długiej przerwie wróciłam na instagrama, więc jeśli macie ochotę obejrzeć resztę zdjęć, to zapraszam :) nazwa : canarybirdy


30 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia :)
    Oj, powrotu do szkoły po wakacjach nie zazdroszczę, sama się cieszę, że mam jeszcze miesiąc wolnego, choć to takie wolne teoretyczne, bo od 7 mam poprawki.
    Dasz radę, nauki nigdy tak naprawdę nie jest tak dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudne zdjęcia kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny mix zdjęć, życzymy miłej szkoły!

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Nowy post na TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje wakacje również były najlepsze w moim życiu! <3
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful places, more beautiful pics! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś tak nie czuje, ze jest weekend :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje nie były najlepsze, ale za to szybko minęły. ;p Śliczne zdjęcia ;3

    Zapraszam http://my-time-alessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak wakacje bardzo szybko mineły, uwielbiam twoje mix'y :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  9. O, widzę, że nie tylko u nas jest mania na straszenie :D Każdy zamiast motywować mówi tylko, jak to będzie ciężko. Aż mam już dosyć i boję się bardzo haha. Ale damy radę!
    http://anssbae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uważam że te wakacje były najlepszymi w moim życiu :D
    Świetne zdjęcia! Życzę powodzenia w szkole ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nienawidze żegnać wakacji, urocze zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. niestety wszystko co dobre kiedyś się kończy ;/

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie chcę Cię straszyć, ale druga klasa gimnazjum jest najgorsza, jeśli chodzi o ilość materiału, mogę Cię pocieszyć, że w trzeciej nie będzie wcale tak źle... nauczyciele dają trochę luzu, abyśmy skupili się na testach :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny mix! ♥
    My też mamy już zapowiedzianą kartkówkę...

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo, mniam lody! Uwielbiam twoje mixy! :)


    NOWY POST! Kliknij tutaj
    BACK TO SCHOOL Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely post, have a beautiful weekend! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful pictures! Now it is time to go back to school :)

    http://checkinonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Good luck with school! Love your summer photos.
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Your pictures are beautiful. I hope school is starting out well for you.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak na razie średnio czuję tę szkolną atmosferę. Faktycznie w 2 gim jest duuużo nauki, ja jestem w 3 gim i nie ma dnia, żeby ktoś nie wspomniał o egzaminie. Trzymam kciuki, żeby wszystko się udało w tym roku ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. SWIETNE zdjęcia!

    <a href="http://mietowyzeszyt.blogspot.com/2015/09/plastyk-jak-wyglada-na-codzien.html''> Trochę o plastycznej szkole w MIĘTOWYM ZESZYCIE klik </a>

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne zdjęcia ♥♥♥.
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne wspomnienia z wakacji ;)

    http://askers-aaskers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Tęsknie ,za wakcjami tam wszystko było takie jakby łatwiejsze ...
    http://calmonlycalm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. NIESAMOWITE MÓWIENIE WSPANIALE O DR DAWN. Jestem Vanessa canga. Miałam piękny związek z mężem i dzieliłam się szczęściem, ciepłem i prawdziwą miłością. Mieszkaliśmy razem przez 10 lat i mieliśmy dwoje dzieci. Kilka miesięcy temu zaczęliśmy mieć niekończące się problemy i ciągłe kłótnie. Dom był pełen nieszczęścia, a moje dzieci zawsze płakały, widząc, jak cały czas walczymy. W końcu odszedł i odciął nam wszelkie środki komunikacji z nim. Zrobiłem wszystko, co mogłem, aby go odzyskać, ponieważ bardzo go kochałem, ale bezskutecznie. DR DAWN przyszedł mi z pomocą, kiedy się z nim skontaktowałem i wyjawił mi, że za problemami, które mam, stoi kobieta i obiecał mi pomóc, co zrobił, gdy postępowałem zgodnie z jego procedurami pracy. Mąż wrócił do nas do domu i wymyśliliśmy różne rzeczy. Żyjemy znowu szczęśliwie razem. DR DAWN też może Ci pomóc. skontaktuj się z nim przez WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Jeśli chcesz połączyć się ze swoim mężem/żoną.
    *Jeśli chcesz mieć pokojowe małżeństwo/związek.
    *Jeśli potrzebujesz zaklęcia, aby zajść w ciążę/poczęć.
    *Jeśli chcesz leczyć niepłodność.
    *Jeśli chcesz się zemścić/odzyskać swoją własność.
    *Jeśli chcesz zaklęcie promocyjne.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger