This summer

Może zacznę od tego, że dzieje się ostatnio naprawdę sporo. Zdecydowaliśmy jednogłośnie (czyt. liczył się tylko ten jeden głos - mój), że nowy członek naszej rodziny będzie nazywał się Sansa ♥ Czasami w ogóle nie myślę, gdyż zapytałam Was o imię dla tej kruszynki, ani jednym słowem, nie wspominając o jego płci. To się nazywa myślenie! :) Piesek ma się dobrze, je, śpi, czyli robi, to, co każdy z nas uwielbia. Połowę dnia spędza na gryzieniu i zabawie (przeraża mnie to, jak szybko biega oraz to, że skacze jak zając, ale mniejsza o to), a drugą połowę odpoczywa. Kiedy przyszły do mnie Ania, Wanessa i Paulina spędziłyśmy może większość czasu na zabawie z Sansą, a w weekend pojechałam do Szczyrku, ale o tym kiedy indziej. W środę, razem z Nikolą i Pauliną równie świetnie spędziłyśmy czas, robiąc różne wyzwania, ale nie nadają się one na uwiecznienie na blogu :) Jak spędzacie lato ?

28 komentarzy:

  1. All the pictures are super cute <3

    New post at http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jaka ona śliczna *.*
    Pozdrawiam,
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki maluszek :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega słodki jest ten piesek, cieszę się, że masz takiego nowego przyjaciele, ma bardzo ładne imię ;) Właśnie, jak pytałaś o pomysły na imię, nie wiedziałam jakie dać, bo nie podałaś wtedy płci heh :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutkie jest to maleństwo *.* takie kochane.
    Ja swoje wakacje już spędzam na wypadach ze znajomymi :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowne maleństwo <3
    Haha, chcialabym zobaczyć jak robicie te wyzwania :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful photos. Your dog is adorable!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne zdjecia :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. sierpień spędzam już w domu :)
    śliczny piesek <3

    kicuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie wróciłam do Norwegii i przygotowuję się do szkoły, która już w ten poniedziałek.. Ale miałam najlepsze wakacje w zyciu, więc nie narzekam:)

    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful pictures. The pups are adorable.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki fajny piesek! I świetne imię wybrałaś :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze zwierzaki! Ja w to lato przedewszystkim wypoczywam :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post <3

    New post at
    http://shizasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdyby u mnie pojawił się taki słodki psiak, to ja nie miałabym głosu jeżeli chodzi o imię ;)
    Moja mama bez pytania innych, nazwałaby ją: Maya, a jego: Tofik - tak jak zrobiła to z kotami :P
    W wakacje nie mam tyle szczęścia co ty, bo nie mam zwierzaka z którym mogę się bawić, ani okazji żeby spotkać się z przyjaciółkami.
    Pozdrawiam i życzę ciepłych (nie upalnych!), udanych wakacji dla Ciebie i Sansy :)
    http://ardilla-fotoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne imię bardzo :). Śliczne zdjęcia! ♥
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham szczeniaczki i dobry wybór z imieniem :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale słodkie pieski! :)
    Mój Blog - klik!
    Dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog i piękne zdjęcia

    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam by-juliaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Czyli nie tylko mój pies skacze jak zając haha

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przesłodki piesek ❤

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger