Sushi time

Heii ! Miałam dziś okazję ponownie spróbować sushi, które już dawno temu pokochałam. Zawsze zamawiam jakiś zestaw, aby spróbować wszystkiego po trochu i tak samo było tym razem. Kiedy wreszcie dostałam porcję, kelnerka zaczęła wymieniać ich nazwy po japońsku, przy okazji każdy rodzaj sushi opisując, więc łatwo można się domyślić, że wiedziałam z tego tyle, co nic i tylko kiwałam głową haha :) Cóż, prawdziwy ze mnie znawca. Próbowałam też nakarmić mojego tatę chrzanem, wmawiając mu, że to pasta, ale niestety misja się nie powiodła. Restauracja nazywa się Japan Style i chętnie odwiedzę ją znów, gdyż nie serwują tam wyłącznie japońskich dań, ale też przepyszne racuchy z jabłkami, wiśniową herbatę w dzbanku, którego podniesienie sprawiło mi dość sporo trudu oraz smakowitego kurczaka ! :) Mimo, iż uwielbiam sushi wiem, że nie mogłabym go jeść codziennie. Lubicie sushi ? ♥ ps. Zapraszam do polubienia strony mojej przyjaciółki (link).


Z serii "mina na chomika, bo tak" hahaha :)

45 komentarzy:

  1. jadłam niedawno sushi, ale nie zasmakowało mi :) śliczne zdjęcia♥

    pisanepasja.blogspot.com- (kliik)♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne wygląda ;3 raz jadłem sushi i jest całkiem niezłe ;)
    http://takitaamja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli to twoja mama, to jest baaardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli to twoja mama, to jest baaardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post, the food looks delicious! :D

    I have a new post up on the blog, would love to know your thoughts:

    * Electric Sunrise - Fashion and Lifestyle Blog *

    x

    OdpowiedzUsuń
  6. KOCHAM sushi :D
    Nawet dziś jadłam hehe :)

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nigdy nie jadłam ale bardzo chciałabym spróbować ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadłam kiedyś sushi, ale stwierdziłam, że to nie moje smaki :)
    Ostatnio mam ochotę znowu spróbować, może tym razem się przekonam.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/perfect-oodtspromowanie-blogow.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze, nie przepadam, ale nie powiem, że nienawidzę, bo w końcu japońskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja uwielbiam sushi, ale jest drogie niestety :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. It looks so yummy!!
    http://itsmeeejennyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie jadłam sushi :(

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie jadłam sushi, ale muszę na pewno spróbować. Szkoda, że w moim mieście nie miejsca gdzie można było by je zamówić;(
    Piękne zdjęcia!
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. food looks so delicious
    tell me when you're following and I'll follow back

    Shalay,
    itsjustshalay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Love sushi! <3
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  16. Are they your family? You all look soo beautiful :) And I love sushi!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Looks yummy and thank you so much for your support!! I deeply appreciate it ;)
    My Lyfe ; My Story
    @MyLyfeMyStory
    @MyLyfeMyStoryBlog

    OdpowiedzUsuń
  18. My jeszcze nie miałyśmy okazji spróbować sushi. W kauflandzie było ostatnio gotowe do kupienia, ale pewnie nie smakuje tak samo jak takie świeże z restauracji. Racuszki też wyglądają smakowicie :) Aż narobiłaś nam ochoty na nie!!
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. KOCHAM SUSHI! <3
    Dziękuję za miły komentarz na moim blogu! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nigdy nie jadłam sushi -,-

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze chciałam spróbować sushi, ale.... może to głupie, ale się boję. Haha XD
    W każdym razie chcę się przełamać i już planuje kiedy z przyjaciółką wybiore się do jakiejś japońskiej restauracji :)

    http://cytruskowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również uwielbiam sushi ;) Świetny post, zapraszam do mnie :*
    ModowyDesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. mniam<3 przyznam sie nigdy nie jadłam sushi:')!:*

    Pozdrawiamy♥
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pyycha :) <3
    Noelleblognoellle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. great photos!
    please visit my blog and id love to follow each other on GFC :)

    emiri-desu.blogspot.com.au
    x

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jeszcze nigdy nie jadłam sushi, będę musiała spróbować! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Suszki najlepsze jest ! :)
    www.tamitolarun.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Sushi staje się coraz bardziej popularne ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nigdy nie jadłam sushi i nie wiem czy bym się odważyła.
    Świetne zdjęcia.

    http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Sushi jest pyszne, jadałam je wiele razy i wiem, że na tym nie skończę :)
    Ślicznie zdjęcia! <33

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Też uwielbiam sushi <3 Aż mnie na nie naszła ochota :D
    Pozdrawiam
    Zapraszam na mojego bloga, jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, skomentuj.
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie przepadam za sushi :( Za dużo ryby xd

    Zapraszam na naszego bloga: just-aulia.blogspot.com

    Oraz YouTuba: https://www.youtube.com/channel/UC6T_t1HXaWYp-rz2V6ap32Q

    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kiedyś jadłam sushi, ale takie z marketu i było niedobre, ale takiego prawdziwego to nie :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie miałam okazji spróbować sushi ale chciałabym bo podobno jest pyszne!

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Smakowicie wygląda :). Osobiście nigdy nie próbowałam sushi i nie mam pojęcia, czy odważyłabym się, ponieważ jestem osobą, która nie przepada za nowościami kulinarnymi :3.
    Świetny post i naprawdę ciekawy blog ♥. Obserwuję i pozdrawiam!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  37. O mniam, aż narobiłaś smaka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja jeszcze nigdy nie jadłam sushi :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy nie jadłam i boje sie sprobowac :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Niegdy nie zajadałam sushi, ale z mamą obiecałyśmy sobie, że tata nam postawi i zjemy ten największy zestaw haha :D A mina chomika świetna ;)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger