jak spędzam tegoroczne wakacje ?

Zawsze w wakacje mam masę wolnego czasu,który mogę poświęcić na cokolwiek i aby tej okazji nie zmarnować robię to,na co nie mam czasu w roku szkolnym,czyli rozwijanie niektórych z moich pasji.Jem śniadanie,idę do szkoły,wracam po piętnastej,obiad,zajęcia dodatkowe,kolacja,zadania domowe,blog i do łóżka - tak wygląda typowy dzień ucznia.Jedynie w weekend mogę sobie pozwolić na coś więcej i właśnie dlatego tak bardzo chcę wykorzystać te wakacje jak najlepiej :)


Tak wiem,że to pióro jest okropnie zniszczone,ale ciężko uwierzyć w to,że towarzyszy mi już od pierwszej klasy,kiedy to jako pierwsza mogłam zacząć nim pisać (tak,muszę się pochwalić haha),a zostało kupione już w przedszkolu.Uwielbiam pisać piórem i nienawidzę długopisów.

 
 Pierwszą rzeczą,na którą poświęcam mój czas wolny jest pisanie opowiadań :) Inspirują mnie do tego moje ulubione filmy,seriale i inne książki.Najbardziej lubię opisywać różne wydarzenia,ale za każdym razem,kiedy otwieram mój zeszyt zaczynam nowe opowiadanie,ponieważ to,które miałam rozwijać mi się znudziło.


Przepisywanie różnych cytatów to jedno z moich głównych zajęć podczas wakacji.Najczęściej wpisuję w google nazwisko jakiejś znanej osoby,wikicytaty i klikam enter po czym znajduję masę cudownych cytatów i sentencji.Niedługo będzie o nich kolejny post ! Ostatnim moim zajęciem jest oczywiście szkicowanie,już naszkicowałam kilka portretów i być może niedługo je tutaj zamieszczę ♥ To już na razie tyle,jak widzicie wakacyjnych zajęć nie mam wielu,ale bardzo lubię usiąść przy biurku poszukać jakichś ciekawych cytatów,poszkicować lub napisać jakieś opowiadanie.Do napisania

33 komentarze:

  1. Skoro lubisz pisać opowiadania to nie myślałaś aby stworzyć osobnego bloga, który będzie właśnie im poświęcony? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad tym,ale wątpię,że ktoś czytałby moje wypociny :)

      Usuń
  2. Zgadzam się z Domischh, może założysz bloga z opowiadaniami? Chętnie bym przeczytała :)
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym założyła,ale wątpię,że znalazłabym jeszcze na osobnego bloga czas ;c

      Usuń
  3. Sama również uwielbiam pisać opowiadania, cały czas się rozwijam. I choć ostatnio miałam prawie miesięczną przerwę z braku weny, już mam w głowie kolejne pomysły!
    Patrząc na zdjęcia, zauważyłam, że masz śliczny charakter pisma. Aż Ci zazdroszczę, bo moje bazgroły są okropne.
    Sama wolę pisać piórem niż długopisem, wtedy mniej bazgrzę. Niestety, już dawno zepsuło się moje pióro i zmuszona jestem używać długopisów ;c

    Czekam na kolejnego posta! ♥

    my-imperfect-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,ale ja mam właśnie okropny charakter pisma,choć nie ukrywam,że w ogóle się nie staram i piszę naprawdę bardzo szybko ;-)

      Usuń
    2. Ja również piszę bardzo szybko, niedbale, ale jednak - podoba mi się Twój charakter pisma :)

      Usuń
  4. też kiedyś pisałam opowiadania :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś niesamowicie ambitną osobą :). Udało mi się przeczytać kawałek Twojego opowiadania, widzę, że tworzysz romanse ♥.
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To cudowne że masz taką pasję musisz mieć dużo wyobraźnie że piszesz te opowiadania :) Czekam na zobaczenie tych portretów :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. masz super pasje :))
    mogłabyś w najbliższym poście podzielić sie z nami jednym ze swoich opowiadań :))
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej strasznie długo masz to pióro hahhah :)

    http://zulka-zuuulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie by było jakby za niedługo wrzuciłaś tu swoje rysunki :) Nie musisz zakładać drugiego bloga na opowiadania. Możesz umieścić niektóre tutaj :) Chętnie bym poczytała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam pisać opowiadania :)

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie jeśli lubisz pisać powinnaś spróbować pisać jakieś fanfaction, np. w roli głównej z Demi Lovato. Jestem lovatic i dlatego ci podsunęłam ją, ale nie tylko. Z tego co wiem jest jedno opowiadanie z Dems (które nie wiadomo czy będzie pisane dalej), więc każda lovatics na pewno chciałby to przeczytać!
    paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Również bardzo lubię opowiadania :) Chętnie przeczytałabym któreś z Twoich <3
    Buziaczki !

    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę, opublikuj tu jakieś swoje opowiadanie, chętnie przeczytam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze? To nienawidzę pisać, chociaż jestem w tym naprawdę dobra :D Ja preferuję rolki albo rower :)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię pisać piórem :c
    Też pisze opowiadania, najwięcej czasu spędzam wypisując najróżniejsze rzeczy w moim pamiętniku! :)

    Pozdrawiam! :)
    www.personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, ciekawy, niesamowity post. W wolnym czasie zapraszam do mnie www.pattieandpattie00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię pisać opowiadań, ale chce przeczytać opowiadanie Twoje wstawisz je na bloga ? :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mogę się doczekać kolejnej porcji cytatów na twoim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. też kiedyś pisałam opowiadania, ale jakoś znudziło mi się to ;p
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że lubisz pisać opowiadania. Ja nie jestem stworzona do pisania takich rzeczy to nie moja bajka :)

    pozdrawiam i życzę udanych wakacji !

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja także byłabym za blogiem z opowiadaniami ;) Chętnie poczytałabym ;)

    Dziękuję za komentarz u mnie!
    Pozdrawiam, ` A L L Y
    ally-alia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam pisać opowiadania :) hah a szczególnie lubię je zaczynać. Mam podobnie jak Ty. Że wolę zacząć nowe niż kończyć stare, bo do głowy przyszedł mi jakiś nowy genialny i lepszy od wcześniejszego pomysł :) hah
    pozdrawiam serdecznie!!

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Napisz opowiadanie :) Z chęcią przeczytam. http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. No proszę, miałam podobnie. Kiedy jeszcze pisałam opowiadania, nigdy nie potrafiłam skończyć jednego, bo zawsze nudziło mi się gdzieś w połowie i zaczynałam następne. Śmieszne i uciążliwe usposobienie.
    ♡cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. również uwielbiam pisać opowiadania, ale zazwyczaj piszę je i piszę, a potem zapominam o czym chciałabym, aby były dalej no i z tego nic nie wychodzi haha
    nowy post :)
    http://cvte-olga.blogspot.com/2014/07/weekend-w-gorach.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Rowniez kiedys lubilam pisac opowiadania, ale teraz to chyba po prostu nie jest dla mnie, za to uwielbiam sztuke:> Swietnie ze przynajmniej Ty masz takie zainteresowanie!

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  27. Też lubię pisać opowiadania :)
    Ale jak już coś zacznę, to raczej nie kończę bo mam inny, nowy pomysł i tak w kółko. I do tego tak jak Tobie, rozpoczęte opowiadania zaczynają się robić dla mnie nudne ;D


    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Na prawdę pióro z pierwszej klasy jeszcze działa? :o U mnie pióra nawet takie porządniejsze np. z Parkera psuły się po miesiącu ;p Nigdy nie lubiłam pisać piórem ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny post, lubie czytać takie wpisy :3
    z ciekawośći przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne <3
    śliczny design bloga :D
    Obserwujemy? Jak tak to zaobserwuj i daj znać a się odwdzięczę :3
    aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger