SCC : Silesia City Center

Tak dużo się dziś działo,że w sumie nie wiem od czego zacząć ! Mieliśmy tylko dwie pierwsze lekcje,a później zorganizowano konkurs na najlepiej przebranego ucznia i nauczyciela.Oczywiście każdy miał się przebrać za dziecko,a ja oczywiście o tym zapomniałam.Później pełniłam rolę fotografa całej imprezy,choć muszę przyznać,że nie był to najlepszy dzień na takie wyzwania,ponieważ od poranka czułam się nie najlepiej i nie wszystko do mnie docierało.Właściwie to biegałam ze szkolnym aparatem przez kilka godzin,ale nie narzekam :) Na szczęście po powrocie ze szkoły czułam się o wiele lepiej haha,zawsze tak mam :) Pojechałam razem z rodzicami do Silesia City Center,dla niedoinformowanych jest to centrum handlowe,największe w jakim kiedykolwiek byłam.


 Odwiedziłam tyle wspaniałych sklepów,a kupiłam tylko różowe shorty,które z resztą niedługo Wam tu pokażę.Ale jest wielki plus,mianowicie nareszcie skosztowałam przepysznej kawy ze Starbuck'sa ! ♥


Truskawkowe frapuccino ! ♥ YUMMY

Kubki nawet wzięłam ze sobą do domu haha,aż tak mi się spodobały :) Uzbierało się też kilka innych kalorycznych rzeczy,które tego dnia skonsumowałam,więc czeka mnie bardzo wielka praca !


Mam nadzieję,że ten dzień minął Wam tak wspaniale jak mi ♥ Do napisania :)

19 komentarzy:

  1. do Silesii jakoś nigdy nie trafiłam, ale nie przepadam za takimi centrami handlowymi, zdecydowanie zbyt dużo ludzi. ;) i nie wiem o co chodzi z tą kawą z S., taka w sumie średnia jest.
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ta kawa bardzo zasmakowała,ale to zależy,jaką się zamówi,a rodzai jest naprawdę dużo :)

      Usuń
  2. Ja mieszkam nie daleko silesi, a mój tata ma w niej sklepy :D

    www.delice-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale narobiłaś mi teraz ochotę na starbucksa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia. Zazdroszczę tylko 2 lekcji :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ojeju zazdroszczę, ja się męczyłam całe 7 lekcji :/

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że wczoraj nie było mnie w SCC, bym Cię spotkała :D
    Świetne zdjęcia!

    http://dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Twz chciałabym zajsc kiedyś do starbucksa :)
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat wczoraj miałam niezbyt miły dzień, w który do domu wróciła dopiero o 16:00 po lekcjach c;
    Może niedługo wybiorę się do jakiegoś Centrum Handlowego ;)))

    luvkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wczoraj również byłam w SCC :)
    Szkoda, że się nie spotkałyśmy!

    onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda,ale niedługo znów tam pewnie zagoszczę :) !

      Usuń
  10. Fajna notka z chęcią się czyta

    Obserwuję

    Poklikasz ? Pierwsza współpraca
    http://madameblossom.blogspot.com/2014/05/shorts-are-girls-best-friends.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chcę do SCC <3 Byłam tam tylko raz , ale i tak mi się podobało. Świetne zdjęcia.
    http://raspberry-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Starbucks mniam *__*
    Fajne zdjęcia, chciałąbym być w takim centrum kiedyś :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam Silesie, Stabucks i River Island i oczywiście całe Katowice <3
    eyes-zuzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zawsze chciałam spróbować kawy ze Starbucksa :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Galeria Silesia City Center to jedna z moich ulubionych! Jestem z Krakowa i pomimo kilku galerii tutaj na miejscu, często jeżdżę na Śląsk właśnie do Silesii. Mają mnóstwo sklepów, których w Krakowie nie uświadczych chociażby River Island. Uwielbiam te wypady :) Zawsze uda mi się coś upolować :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się,Silesia to naprawdę świetne centrum handlowe,ale w Krakowie też jest takich wiele :)

      Usuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger