pancakes,ice cream and friends


 Hej :) Jak minęła Wam środa ? Mi bardzo dobrze,wybrałam się na spacer z przyjaciółkami,a nogi bolą mnie aż do teraz.Pyszne lody,naleśniki,słońce i dużo śmiechu,wymarzona środa dla takich osób jak ja ! W szkole jeszcze nie potrafiłyśmy się dogadać,czy idziemy na spacer czy do kogoś do domu,ale takiego dnia nie można marnować siedząc w czterech ścianach.Pogoda naprawdę dopisuje i właśnie rozmyślam nad moimi planami wakacyjnymi,o których już niedługo zrobię posta.Mam tych planów bardzo wiele,choć wydaje mi się,że mimo starań ich wszystkich nie zrealizuję,ale przynajmniej spróbuję. ♥


Dominika i Birma :)


Naleśniki ! Ostatnio ciągle mam ochotę na te pyszności ! YUMMY ♥ Mam nadzieję,że środa minęła Wam tak dobrze jak mi.Macie jakieś plany na jutro ? :)


15 komentarzy:

  1. fajnie tak wyjść sobie gdzieś z przyjaciółkami :))
    zapraszam
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Mhhh naleśniki wyglądają przepysznie <3
    http://raspberry-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie wyglądają :) fajna środę miałaś moja dzisiaj nie jest za specjalna; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi Środa również minęła bardzo przyjemnie, ale nie aż tak jak tobie :p. Świetny dzień miałaś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoooda że mnie nie było ....;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia. Smakowicie wyglądają te naleśniczki :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie!
    Pyszne to wygląda :*
    Zapraszam do mnie, milo by mi było gdybyś kreatywnie skomentowała najnowszy post :)
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie że dobrze się bawilyście c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w planowaniu i by nie zakończyło się tylko naplanowaniu, a by się te plany wszystkie spełniły :d
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety jestem chora ^.^ Ale bym sobie zjadła te pancakes ♥

    blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia:) dzięki wielkie że zawsze masz czas żeby napisac coś u mnie:) Ja zawsze staram sie odpowadać:) bardzo to doceniam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. narobiłaś mi smaka na naleśniki :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. mniam:)

    + floralsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Wam fajnie, tyle pyszności :)
    Super ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger