#3 mix • photos from my phone

Dziś postanowiłam wstawić tu kolejny mix zdjęć z mojego telefonu jako,że ostatnio nie rozstaję się z moją komórką w skutek czego,gromadzi się na karcie masa zdjęć.Nie noszę wszędzie aparatu fotograficznego,więc dobry aparat w telefonie to dla mnie podstawa ! :) Niestety,zdjęcia nie zawsze wychodzą tak,jakbym tego chciała,ale mimo to uważam,że powinnam się tu z nimi podzielić.Zapraszam do oglądania ♥

 Wodzisław Śląski ♥ zakupy w reserved ♥ Gliwice ♥ selfie haha

 Katowice Silesia City Center Starbucks ♥ Wisła ♥ Park Narodowy Gór Stołowych

na wycieczce - z Natalią ♥ Wodzisław Śląski znowu haha ♥ z Dominiką i Natalią ♥ Wisła

♥ znowu Katowice haha ♥ Wisła ♥ truskawki :) ♥ uzależnione od internetu haha no life ♥ koncert Enej

Mam nadzieję,że ten mix choć trochę się Wam spodobał.Teraz muszę przejrzeć pytania i w najbliższym czasie pojawi się notka z odpowiedziami.Pytań jest bardzo dużo,niektóre się powtarzają,więc wybiorę tylko kilkanaście :) Do napisania ♥

33 komentarze:

  1. nie wiem czemu, ale lubię takie posty z mixami zdjęć z telefonu, więc ten jak najbardziej przypadł mi do gustu :)
    zapraszam do mnie
    cvte-olga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie mixy :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. o silesiaa, bywam tam często :D

    http://doska-style.blogspot.com prosiłabym o klikanie w banery,
    bo nie wiedzialam, że pozmieniano i musiałam do linku dodać
    specjalną końcówkę - czyli ci którzy sobie klikli nie zostali naliczeni :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia ;) http://sweetyeahday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia. Nawet nie widać jakby były robione telefonem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super mix :)
    Aż mi narobiłaś ochoty na kawę ze Starbucks'a :(
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie robię jakoś dużo zdjęć z telefonu ze względu na jego beznadziejną jakość zdjęć, ale lubię takie posty! Selfie najlepsze :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny mix :) Widzę, że byłaś niedaleko mnie = Wodzisław :D

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mixy zdjęć mi się nie podobają ale w twoim stylu przypadł mi jak najbardziej do gustu :)
    http://wikaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. cudeńka mixy niezła pamiątka :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :)! Tak mi się tu spodobało, że zaobserwowałam :P!
    naaty-natyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie posty :)

    Dziękuje za komentarz u mnie <3
    Poozdrawiam Cię serdecznie, ALLY
    ally-alia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie posty. Jak na telefon, to nawet fajne zdjęcia wyszły ^^
    Ps. mogłabym prosić o kliki w linki w przed ostatnim poście? Z góry dziekuję xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie wyglądasz! Świetne zdjęcia :) Od jakiegoś czasu przeglądam twojego bloga i każda notka jest coraz to lepsza!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są te mixy :) Czekam na post z odpowiedziami :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia i post :) A co do bloga to piękny wyglad Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdjęcia :) masz piękny design bloga *_*

    http://juliabloger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. super mix:)

    zapraszam do mnie, może skomentujesz?:) mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię takie mixy :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjęcia :)
    Ja nie noszę ze sobą często telefonu, praktycznie go wgl nie używam, haha :D
    http://meryy-blog.blogspot.com - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha, rozumiem co czujesz, bo sama bez telefonu nie wyjdę z domu. :D
    www.jestem-toska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny mix ;)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietne zdjęcia uwiebiam zdjęcia z telefoniu myślę , że mają swój urok :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny blog + zapraszam na mój http://summerlightsgirls.blogspot.com/ obserwacja za obserwację? zacznij :* z chęcią ci to wynagrodzę tym samym

    OdpowiedzUsuń
  25. Super mix, bardzo ładne zdjęcia :)
    http://kamisia-kamisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne mixy!
    Czekam na notkę z odpowiedziami <3

    delice-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny mix :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne zdjęcia! hahaha...te nasze z wycieczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny mix! Pewnie na koncercie Enej było fajnie, fajnie miałaś. Choć nie jestem ich wielką fanką niektóre piosenki maja fajne więc z chęcią wybrałabym się na ich koncert. Mniam, zrobiłaś mi teraz taką ochotę na truskawki!

    xoxo
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger