ulubieńcy stycznia

 Hej :) Postanowiłam,że na moim blogu powinno się pojawiać więcej postów tematycznych,więc w najbliższym czasie mam w planach robić mnóstwo tagów,postów z przemyśleniami i jeszcze inne notki,które sama nie wiem o czym będą :) Tak,więc oto post z ulubieńcami.Zapewne jeśli większość z was ogląda filmy na youtube zapewne wiecie o co chodzi.Ja na razie nie zamierzam vlogować i dlatego postanowiłam przygotować takiego posta ♥ Teraz nadszedł krótki opis mojego dnia,który wyjątkowo się dłuży.W szkole było dość fajnie,nie licząc tego,że w czerwcu jedziemy na klasową wycieczkę i nikt nie potrafi się dogadać z kim jest w pokoju,więc ogólnie mamy takie małe zamieszanie,ale mam nadzieję,że ono szybko się skończy.Jutro muzyka,polski,w-f,angielski i kółko wokalne,a po szkole przez głupią pomyłkę napisałam nie o tym,o czym miałam i teraz kompletnie nie chce mi się już robić tego zadania,tak więc proszę o zachcenie haha :) Jak wam mija czwartek ? Jacy są wasi styczniowi ulubieńcy ?


Niektórzy pewnie nawet nie zdają sobie sprawy,jak pomocne dla ust mogą być nawilżające pomadki :) Przez jakiś czas były moim nałogiem i nawilżałam nimi usta co kilka minut haha :) Dodatkowo mają cudowny zapach truskawek,a ta z Nivea nadaje ustom cudowny kolor ♥


Haha kto by pomyślał,że mój gwiazdkowy prezent aż tak mi się przyda ? :) Jeśli rozważacie decyzję kupna taki skarpeto-kapci to polecam.Idealne na zimę ;-)


Dwa cudowne żele do kąpieli :) Pierwszy ma w sobie malutkie drobinki,które idealnie nadają się do kąpieli,a zapach drugiego jest idealny,bo wiśniowy ♥ Również gwiazdkowy prezent <3


Czasem,gdy nie wiem,co zjeść na kolację/śniadanie po prostu smaruję chleb miodem i bardzo lubię taki posiłek :) Miód jest bardzo zdrowy i pyszny,choć znam osoby,które za nim nie przepadają :)


I nowa książka,która leży na mojej półce.Wbrew pozorom jest bardzo ciekawa,w środku znajduje się masa przepisów na niskokaloryczne,zdrowe i pysznie wyglądające dania,motywacja i ćwiczenia :) Jak wypróbuję napiszę więcej haha :)

PROSZĘ O KLIKNIĘCIA :) KLIK

16 komentarzy:

  1. Świetny post :) http://snackbills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi zawsze się przedzierają takie 'kapcie', robią się w nich dziury. :/

    Zapraszam do mnie! marpleous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Skarpeto-kapcie najlepsze ;))

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie bardzo fajne wybory :):) Zgadzam się chyba ze wszystkim - chociaż nie wiedziałam, że książka Chodakowskiej może mnie zaineresować. Hm, chyba nie pajam do niej sympatią, ale przepisy mnie kuszą:>

    tosamocozwykle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super,ja też kocham te skarpetki <3

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wyglądają te skarpetko-kapciuszki, pewnie są mega wygodne ♥
    http://wikuuuus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde ta książka tak mnie kusiła w Biedronce! Kiedyś jadłam kanapki z miodem, ale jakoś się do nich zniechęciłam.

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, zaciekawiła mnie ta książka ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie http://me-amy1.blogspot.com/?m=1 dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  10. O widzę Ewa Chodakowska ;)
    Ja nie przepadam za kanapkami z miodem.
    Zapraszam do mnie : aleksandra-olaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham tą pomadkę truskawkową ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. świetni ulubieńcy!
    Dziękuje za komentarz u mnie + obserwację mojego bloga♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Też zaczęłam ćwiczyć z Ewa Chodakowską (na yt), ale stwierdziłam, że chciałabym trochę krótsze serie robić, bo z nią trzeba 45 min, ale dla mnie to aktualnie zbyt długo xD. A co do zdrowej diety, to muszę na prawdę ostro przytyć, żeby podjąć się niejedzenia słodyczy chociaż przez jeden dzień, hahaha xD
    http://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam żel z Avonu i uwielbiam jego zapach, ale krótko się trzyma i słabo pieni dlatego moim ulubieńcem nie jest na pewno. Co do książki to zastanawiałam się nad kupnem. Skoro podpowiesz coś z niej to może się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. witam jak z tą książka?są ciekawe i nie drogie przepisy?:)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger