where is snow


Dobry wieczór :) Mam za sobą dość nudną sobotę,ale przynajmniej zdążyłam trochę poszkicować i zdecydowałam,że zamieszczam tu zdecydowanie za mało rysunków,a przecież one są ważną częścią mojego bloga,więc możecie się spodziewać więcej rysunków i szkiców ♥ Lubicie rysować ?

Pogoda dziś wyjątkowo nie dopisywała,ale czasem,aby mieć czas przemyśleć kilka rzeczy trzeba posiedzieć w domu i pomyśleć w spokoju.Niestety,ale śniegu chyba w te ferie nie będzie,co łamie mi serduszko ;c Tak bardzo chciałam pojeździć na sankach i na nartach,a tu taka niespodzianka.Perfect world.No,nic zazdroszczę tym u których jest choć cienka warstwa śniegu i jedyne,co powinniście robić to cieszyć z tej białej warstwy puchu,ponieważ mi go tak brakuje,a na razie nie ma jeszcze ani jednego płatku śniegu ;c Jakoś przeżyję,ale śnieżnobiały świat na pewno uczyniłby te ferie piękniejszymi ♥ 

 bluza - sh
 Jest u was śnieg ? ;c

24 komentarze:

  1. Hej Oliwio! Nie chcę Cię krytykować ale w blogowaniu nie liczy się ILOŚĆ tylko JAKOŚĆ. Dodając posty 3 razy dziennie sama robisz sobie krzywdę. Uwierz że post dodany nawet raz na tydzień, dopracowany, ze świetnymi zdjęciami jest o niebo lepszy niż kilka postów na dodatek z nudnym opisem. Takie coś nudzi się czytelnikowi który nie wie nawet jak skomentować ZNÓW post. Przemyśl to sobie ponieważ to nie hejt tylko dobra rada. Pamiętaj nie kilka na dzień! Wiadomo że może Ci się nudzić ale ten czas zamiast na pisanie posta może poświęciłabyś na przygotowanie zdjęć do kolejnego? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę,ale chyba pozostanę przy robieniu kilku postów na dzień :) Sprawia mi to ogromną przyjemność,a to w blogowaniu w końcu najważniejsze ♥

      Usuń
  2. Bardzo ładny rysunek, w sumie lubię rysować, ale za bardzo nie mam talentu do tego. ;)
    Zapraszam:
    http://swiatgalaxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny rysunek ;) Lubiłabym rysować gdybym umiała =)
    U mnie śniegu też nie ma i również od poniedziałku zaczynam ferie!
    oooowszystkim.blogspot.com <--- Oceń nowy design oraz zapraszam na 2 najnowsze posty!'
    natalia-talablog.blogspot.com <-- Również nowy wygląd ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię rysować chociaż nie umiem :( Ja też mam ferie i u mnie również nie ma śniegu :c Zapraszam:sabinaa-blog. blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ty ślicznie rysujesz♥
    pink-mint-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też niestety nie ma śniegu :ccc

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię rysować, niestety nieumiem.! Fajnie, że chesz coś takiego wprowadzić ;D

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie śniegu po kolana. Jeśli ktoś chce, mogę oddać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne rysujesz, ja też bardzo lubię rysować / świetny blog, zaraz zaobserwuję

    www.blue-eyed-emma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś kochałam rysować, teraz tak sobie mi to idzie ;cc. U mnie dużo śniegu *-*. Nie martw się, na pewno jeszcze u Cb on spadnie :).
    http://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie wiosna;pp
    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz talent do rysowania *ͺ*

    OdpowiedzUsuń
  13. strasznie lubię rysować!:D ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej , ślicznie rysujesz, ja lubię rysować ale mi nie wychodzi :D U mnie jest śnieg,dużooo ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie jest mega dużo śniegu i zimno stranie ;< http://wuess.blogspot.com/ (Poklikasz w linki w obu postach i banery aupie oraz choies? Bardzo mi na tym zależy a tobie to chwilka i pomoc dla mnie :) )

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku ale ślicznie rysujesz *__* U mnie śniegu nie ma tylko ciągle leje deszcz :( Śliczna jesteś, uwielbiam czytać twojego bloga. Masz też śliczny design,obserwuje :33 http://mojszalonyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz, u mnie duużo śniegu :)
    ♥blog-klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie nie ma śladu śniegu :(
    czekam czekam :(
    zapraszam :) mylifemyworldmymoment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. mmm pychotki <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger