whatsoever




Dzień dobry,witam wszystkich tu obecny w weekend ! :) Sobota rozpoczęła się naprawdę miło,ponieważ pogoda jest tak słoneczna,że ciężko uwierzyć,że jest to dopiero styczeń,więc postanowiłam zrobić kilka zdjęć,ale po prostu za nic w świecie nie chciały mi wyjść "ładnie",więc wstawiam ich tu niewiele,ale przynajmniej coś jest ♥ Jak wam mija sobota ? Ja myślałam o przeczytaniu jakiejś kolejnej książki,ale na razie kompletnie nie mam do tego głowy,ponieważ dochodzi jeszcze czytanie Hobbita,a ta lektura jakoś mnie nie zachęca.Wydaje mi się,że nie spodoba mi się tak samo jak film,ale jak mus to mus ! haha
Mam już zdecydowanie lepszy humor,ale jeszcze nie do końca wszystko jest dobrze.Pomyślałam,że wylewanie smutków i żalów na blogu nie jest dobrym pomysłem i zapewne nikogo to interesuje ani nikt nie chciałby czegoś takiego czytać,więc postaram się robić bardziej pozytywne notki i mam nadzieję,że mi się to uda.Kompletnie też zapomniałam o The Carrie Diaries,więc trochę odcinków powinnam zobaczyć,aby nadrobić te serialowe zaległości,ale wszystko w swoim czasie.W końcu jest jeszcze wczesne po południe i mam jeszcze czas na wszystko.No,cóż gratulacje dla tych,którzy to wszystko przeczytali,ponieważ nawet mi by się nie chciało haha ;* 


Takie tam zdjęcia,a teraz nadeszła pora na zdjęcie wczorajszej kolacji haha wrzucam tu coraz dziwniejsze zdjęcia,ale tak uwielbiam cini minis,że ciężko było się oprzeć ! ♥ Blog to dla mnie taki internetowy pamiętnik i chcę tu zamieszczać wszystko,co mnie inspiruje i co,chcę zapamiętać,tak więc czasem mogą się pojawiać dosyć dziwne posty,haha :)



Jakie macie plany na sobotę ? Co zazwyczaj lubicie robić w weekendy ?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger