the first pack from sheinside

Dobry wieczór :) Wczoraj po powrocie ze szkoły czekała na mnie bardzo miła niespodzianka,a mianowicie paczka z firmy sheinside ! ♥ Jestem bardzo zadowolona z faktu,iż udało mi się nawiązać z nimi współpracę,ponieważ wiem,że do łatwych czynności to nie należy.Tak,więc nie zdradzę wam,co znajduje się w tej małej paczuszce,a najprawdopodobniej dowiecie się tego dopiero jutro.Przykro mi,ale dość dużo nauki (a znowu przesiaduję tutaj haha),ponieważ jutro czeka mnie próbny test szóstoklasisty i sami pewnie rozumiecie,jak to jest nie wiedzieć dokładnie czego powinno się uczyć.Test o ile się nie mylę ma podsumować naszą wiedzę ze szkoły podstawowej,a przez te wszystkie lata trochę rzeczy do nauczenia się nazbierało,ale nie poddaję się i wierzę,że dam radę :) Do zobaczenia :-)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger