New Year Outfit

Witam was w roku 2014 ! :) Jeeej,cieszę się,że to już koniec roku 2013,ponieważ wszystko,co złe zostawiamy za sobą i zaczynamy od nowa.Taki pięknie perfekcyjny świeży start.Już niedługo ferie,więc znowu wolne,a potem już odliczamy do końca roku i oby ten ostatni semestr przeminął jak najszybciej.Z jednej strony to już ostatnie dni z moją klasą,więc trochę mi smutno.Macie tak,że gdy zaczynacie coś od nowa,a wszystko,co złe zostawiacie za sobą jesteście tacy zmotywowani i chętni do działania ? Ja tak mam często i dlatego nie mogę już się doczekać drugiego semestru,zdobywania nowych ocen i czystego konta.Niestety,ale po przyjściu do szkoły we wtorek może być trochę kiepsko ze względu na to,że mam dużo nadrabiania,ale jakoś dam radę.Muszę :) Tak,więc oto przedstawiam wam pierwszy outfit w tym roku.


 Nie pozostaje mi już nic innego,jak życzyć wam bardzo udanego roku 2014 ! Oby ten czas przyniósł ze sobą dużo sukcesów,szczęścia i prawdziwych przyjaciół.Również oczywiście dobrych ocen i jak najwięcej wyświetleń bloga,motywacji i uśmiechu ♥


20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję,że tak uważasz mimo,iż myślę,że nie pasuje mi w tej czapce ! :)

      Usuń
  2. Jaka piękna! *.*

    http://creativity-above-all.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz w tej czapce *.* Ja już jutro idę do szkoły :/

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeży start to dobre określenie na początek nowego roku, śliczna stylizacja
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Inna
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestes przesliczna! Jeju, serio, zazdroszcze ci urody:(
    obserwuje i licze na rewanz<3
    amimitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny outfit ;)
    Ja też lubię zaczynać nowy semestr = nowe nieprzygotowania xD
    http://swiat-moimi-oczami-nr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny outfit :)
    Jaka śliczna kurtka!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Pozdrawiam.
    http://k-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. przecudowne zdjęcia *,* jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://inspirations-blogg.blogspot.com/ zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny outfit :3 Heh... 2014 dla mnie zaczął się od tego, że dowiedziałam się, że mój dziadek wylądował w szpitalu, no ale nie ważne
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    PS. Zaczynam od nowa przygodę z blogowaniem. Mogłabyś mi pomóc wchodząc na palynaaa.blogspot.be? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny, prosty outfit! kurteczka bardzo fajna, pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  12. Happy New Year!! Powodzenia w dalszym blogowaniu!
    +Obserwuję i liczę na rewanż..

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja za to mam dużo,dużo poprawiana ocen,ślicznie Ci w tej czapce.

    nomininis.blogspor.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęśliwego nowego roku!
    Śliczna jesteś i wyglądasz perfekcyjnie. ♥♥
    Też nie mogę doczekać się 2 semestru,trzymam kciuki byś dała radę z tym nadrabianiem!:)).

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuję ;* Lubisz Violettę? ;3 http://disappear-in-the-shadows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześlicznie! Na pewno dasz radę z nauką. Może być ciężko, ale jesteś bardzo zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia :)

    www.cynt-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. piękną masz kurteczkę :) !
    bardzo ładny uśmiech :))

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger