koniec z planowaniem,postawmy na spontaniczność ! :)


bluza - Metro  spodnie - Allegro

Witam już po szkole :) Dla mnie był to ostatni dzień,ponieważ jutro przychodzą do naszej szkoły niepełnosprawni,a ja oczywiście zgłosiłam się na ochotnika,aby z nimi malować,więc wydaje mi się,że jutrzejszy dzień będzie dość na luzie nie wliczając do moich planów występu z kółka wokalnego.Nic jeszcze dokładnie nie wiem,a prób było dość mało,ale mimo to mam nadzieję,że wszystko pójdzie po mojej myśli i występ wyjdzie dość dobrze.W każdym razie już jutro rozpoczynamy FERIE ♥ Cieszę się,ponieważ będą to dni odpoczynku od szkoły i jakichś szkolnych obowiązków,ale tym razem niczego nie planuję.Pomyślałam,że w życiu większość rzeczy powinniśmy robić spontanicznie.Często coś planujemy,planujemy,aż w końcu nasze plany i oczekiwania pryskają,ponieważ rzeczywistość jest inna.Coś,co długo planowaliśmy wcale się nie udaje,ponieważ przez wszystkie oczekiwania przestajemy zdawać sobie sprawę z tego,że życie nie zawsze układa się tak,jakbyśmy tego chcieli.Więc teraz niczego nie planuję,a większość decyzji będę podejmować spontanicznie,w każdym razie zobaczę,czy to wyjdzie na dobre czy raczej na złe,bo w końcu popełniamy błędy,by je naprawiać :) Tak,więc nie napiszę mojego częstego pytania "Jakie macie plany na ferie" haha.No to już wszystko,niczego nie planuję poza odpoczynkiem od obowiązków szkolnych.Kiedy zaczynacie ferie ? Cieszycie się czy raczej niezbyt ? ;-)

16 komentarzy:

  1. Ja mam ferie od 17 lutego czy jakoś tak :( Ale przynajmniej będzie mniej czasu do kolejnej przerwy na wielkanoc :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne masz długie włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś szybko zaczynacie te ferie hahah

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ferie od 15 lutego :c
    +Też chce mieć takie włosy jak ty ._. śliczny masz ten sweterek *-*
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mogłabyś kliknąć w baner Choies.com? Byłabym Ci bardzo wdzięczna! z góry dziękuje :* Jeśli klikniesz, to napisz mi to w komentarzu, a ja na pewno się odwdzięczę! http://krolowawlasnychmarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oj zazdrościmy wolnego!!!
    wyglądasz ślicznie!!!
    rewelacyjna stylizacja i te włosyyyy!!!
    my też takie chcemy ;)
    buziaki!!!!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany masz już ferie? O,o
    Zazdroszczę ja mam na samym końcu ;(
    Na końcu lutego i na początku marca...

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też mam od jutra ferie :) masz śliczne włosy :D

    Wspólna obserwacja? Zacznij :)
    http://ogrodniczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci, że masz już ferie! ♥ Śliczna!

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też jutro rozpoczynam ferie! :-)

    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam ferie dopiero 3 lutego :c

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak samo zaczynają mi się ferie ;D. Chociaż wolałabym chyba jakoś w lutym. Właściwie mi się ferie zaczęły już w środę, bo zachorowałam ;//. Fajnie, że zgłosiłaś się na ochotnika :).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety nie mam ferii :( Dopiero gdzies w marcu bede miala taki tydzien wolnego (Spring Break) :) Slicznie Wygladasz♥

    allaboutjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  13. Fakt, czasem lepiej nic nie planować nie tylko przez zmiany dookoła nas, ale też w nas samych. Z czasem mamy inne oczekiwania co do przyszłości i albo uporczywie w ślepo dążymy (bez satysfakcji), albo mówimy, że nasze plany nie wypalają. Nie zaniechajmy jednak obowiązków :)
    Ferie mam od 27 I.

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację, spontaniczność jest najlepsza !
    Ja ferie zaczynam 17 lutego ;/
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger