outfit - Szczyrk


Hejo ! ♥ Aktualnie siedzę w hotelowym pokoju w Szczyrku i zastanawiam się o czym tu napisać :) Ferie mijają niestety bardzo szybko,a pech jeszcze chciał,abym zachorowała i większość czasu muszę spędzać w hotelu ;c Ból gardła i gorączka nie pozwalają mi jeździć na nartach ani chodzić na basen,przez co bardzo mi smutno,ale mam nadzieję,że jutro będzie już lepiej :) Śniegu jest nawet dużo,ponieważ bałam się,że nie będzie w ogóle,ale na szczęście trochę go jest i to jeden z niewielu pozytywów.Pomyślałam,że wrzucę tu kilka zdjęć poniedziałkowego outfitu,a resztę zdjęć z tego weekendu chyba dodam w specjalnym mixie i to według mnie będzie najlepsza forma podsumowania tych ferii :) Co sądzicie o takim mixie ? Zapewne po południu pójdę na miasto,aby zjeść obiad i zrobię jakieś ciekawe zdjęcia,które wkrótce się tu pojawią,jeśli oczywiście choroba mi na to pozwoli ♥ Jak spędzacie ferie ?

23 komentarze:

  1. Śliczna stylizacja ;) Wracaj do zdrowia!

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna czapka! ♥ Też jestem chora. Zdrowiej!

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne outfit ☺☺☺
    Wracaj do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wracaj do zdrowia. Spróbuj wypić mleko z miodem i czosnkiem, bo szkoda ferii na chorobę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny ten poniedziałkowy outfit :)
    Fajne masz spodnie *ͺ*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie bardzo ładne! Fajna ta czapka! :)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowiej, żebyś sobie mogła na nartach pojeździć :-) Ślicznie wyglądasz :-*

    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz. ;) Zdrowia. ;*

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny zestaw! :)
    Zdrowiej ♥
    Obserwujemy?
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia! Czekam na ten mix zdjęć ;). Ja już wróciłam z ferii, teraz poświęcę trochę czasu na naukę, ćwiczenia, i wypady ze znajomymi :). Zdrowiej szybko !!!
    http://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne zdjęcia zapraszam do mnie, myślę że ci się spodoba ;*http://foreveeryououng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wracaj kochana do zdrowia : ) . Ja , ferie spędziłam na leniuchowaniu , a teraz już pod koniec na naukę = ) .
    + lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też jestem chora, ale na szczęście nie mam gorączki.Wracaj do zdrowia :)

    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna czapa, fajne zdjęcia. Zapraszam do mnie: http://malinowe-usta-mariki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrowiej, kochana! Ja też niestety chora jestem, więc się razem kurujmy. Bardzo ładny jest ten outfit! :)
    No to zdrówka i zapraszam do mnie.

    Zapraszam do mnie! marpleous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę powrotu do zdrowia :*** Śliczny outfit <3

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna czapka!!! :)
    wyglądasz fenomenalnie :)
    subtelnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny Outfid <3 Masz bardzo dobry aparat !!! <3
    Też bym chciała taki mieć, ale zbieram na kamerę do vlogów :)
    Obserwuję, i na pewno będę go odwiedzać częściej <33
    Zapraszam do mnie, nie ukrywam, że bardzo zależy mi na obserwacjach :) <33

    www.dorota-dorotaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. masz śliczne włosy :c
    aktiwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nominuję Cię! Do Liebster Blog Award! ^^ Szczegóły tutaj: http://kawaii-amy-land.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  21. hej!
    zapraszam na mojego bloga:
    mylittlelilou.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  22. A w domu chyba :)
    Fajny outfit ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia, pewnie miło spędziłaś ferie<3
    www.believe-good.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger