świąteczny post o niczym

Hej ! :)
Tak,wiem odzywam się dopiero teraz,ale przez szlaban nie mogłam w ogóle tu zaglądać.W ostatnim poście uzbierało się aż 41 komentarzy i bardzo wam za to dziękuję ♥ Mojemu blogowi stuknęło też już 30 tys. i mam nadzieję,że z każdym dniem będzie jeszcze więcej i więcej wyświetleń.Tak,więc z tego wszystkiego nie napisałam wam,co dostałam z wigilijki klasowej,a przecież obiecałam,więc o to prezenty :


kolczyki,zawieszka i mydełka *-*

To już chyba tyle,chciałam po prostu napisać o tym,co dostałam ;-)
Tymczasem czekam na powrót mamy,potem jeszcze jakieś przygotowania wigilijne i tak to popołudnie zleci.
W następnym poście napiszę nieco więcej,a tymczasem spadam i zostawiam was z tą notką ! :)
Wesołych Świąt dla wszystkich ♥


 ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger