świąteczne ciasteczka

Hej.Nie odzywałam się przez cały dzień,ale uznałam,że pojawi się dziś post typowo świąteczny.O jedenastej poszłam do kościoła,więc reszta dnia jest całkowicie wolna,poza tym,że muszę nieco się pouczyć z polskiego i matematyki o ile się nie mylę :) Aktualnie oglądam jeszcze skoki narciarskie i tak mi powoli mija czas.Postanowiłam dziś zrobić coś,czego właściwie nigdy nie robiłam.Chodziło oczywiście o pieczenie ciasteczek.Nie było to trudne,ale przepis w tej czynności był koniecznością.Zawsze kupowaliśmy ciasteczka na święta,a tym razem zrobiliśmy sami i wyszły pyszne *.* Jeśli chcecie,mogę wam podać przepis ;-)






Pieczecie świąteczne ciasteczka ? Macie swoje przepisy ? ;-)

19 komentarzy:

  1. Mhm... Przepysznie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Omnomnomn, jadłabym <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja co roku robię pierniki, co roku z tego samego przepisu i nasze są pyszne *-*
    Twoje pysznie wyglądają ;3

    http://mylifemybigworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi smaka narobiłaś ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie w domu na świąteczne przepisy jeszcze przyjdzie pora.
    pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają apetycznie ;o ja też muszę sie za takie coś zabrać ;p
    http://the-sandyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile ciastek! Mmm... <3 Ja za bardzo nie zajmuje się pieczeniem, ale może w tym roku mi się odmieni. :P

    Zapraszam;) http://dreamypoisondie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam mniam. <3.

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie ciasteczka! :)

    nataliaa-blog.blogspot.com || zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. kurde, ja właśnie chcę zrobić pierniki, ale nigdzie nie mogę znaleźć takich fajnych foremek ;/ ;)
    zapraszam do mnie, może zechcesz wziąć udział w rozdaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. moje wyglądają bardzo podobnie więc pewnie mamy ten sam przepis :)
    robię jeszcze pierniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze to jeszcze nigdy nie piekłam ciasteczek :c

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie w domu nie ma tradycji pieczenia ciasteczek.
    Na święta raczej robi się konkrety, a słodycze to ewentualnie jako przekąska podczas przygotowań.

    Miłego wieczoru!
    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam.<3 Wyglądają przepysznie : ) Zapraszam na naszego bloga :) OBSERWACJA=OBSERWACJA ? <3 http://weparadiseinearth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmm, wyglądają baardzo smacznie! W tym roku też będę próbowała swoich sił i piekła świąteczne pierniczki, zobaczymy,co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sprawdź pocztę hahah : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojejciu, ale narobiłaś mi ochoty na takie ciasteczka :C
    Chyba spróbuję swoich sił i upiekę podobne :D
    Pozdrawiam,
    http://aguuu-aguuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale pyszności obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger