important information

Hej ! Mamy już niedzielę,a ja nie mogę pojąć,kiedy połowa przerwy świątecznej już przeminęła.Szkoda,że na przyjemnościach czas leci tak niewiarygodnie szybko,że ciężko za nim nadążyć.Wczorajszy wieczór spędziłam przy oglądaniu skoków narciarskich i pożeraniu ciasteczek,których niestety zabrakło właśnie dzięki mnie haha :) Nie,no zamierzam znów zacząć ćwiczyć,aby zgubić zbędne kilogramy i jak to mówią sportowcy "utrzymać formę" haha będzie ciekawie gwarantuję ! ♥ Praktycznie cały czas oglądam zwiastun Saving Mr. Banks,tak po prostu uwielbiam go oglądać i nie mogę doczekać się premiery.Po powrocie do szkoły chyba na cztery dni czeka mnie kilka popraw i modlę się tylko,abym mogła jeszcze zaliczać to wszystko.Will be fine.Jakoś to mnie uspokaja ;-) Przed sobą mam normalny niedzielny chillout,kościół zaliczyłam dziś rano,więc kontynuuję oglądanie turnieju czterech skoczni.3majmy kciuki ;*


Oto jeden z moich wigilijnych prezentów :) Jak widzicie są to kapcie,które zakłada się jak skarpety i są bardzo wygodne i ciepłe ♥


Pyszne rogaliko-ciasteczka ♥


I mrożone truskawki,które uwielbiam :)


No i ta ważna sprawa,o której wspominam w tytule posta.Chodzi mianowicie o rozmiar zdjęć.Nie wiem czy zauważyliście,ale na większości blogów znajdują się zdjęcia w dość dużym rozmiarze i zauważyłam,że te,które wstawiam na bloga są bardzo,ale to bardzo malutkie,więc zmniejszyłam je w photoscape i będę wstawiać w oryginalnym rozmiarze.Plusami są : mały rozmiar plików,szybkie przesyłanie i duży rozmiar,ale minusem może być nieco gorsza jakość.Chciałam was o tym poinformować,jeśli to się nie sprawdzi,a zdjęcia rzeczywiście będą mieć gorszą jakość zmienię rozmiar po raz kolejny:) ♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger