saturday morning of november


Heej ♥ Pogoda dziś naprawdę dopisuje,ale nie chcę ponownie się rozchorować,więc dzisiaj najpewniej jeszcze z domu nie wyjdę,a szkoda,ponieważ miałam w planach zrobić jakiś ciekawy outfit.Posprzątałam dziś pokój i zorganizowałam nieco więcej miejsca na półkach,aby wszystkie rzeczy nie walały się  po całym pokoju i byle gdzie.Za chwilę może obejrzę kolejny odcinek The Vampire Diaries,a potem będę oglądać skoki narciarskie.Mam w planach jeszcze tu do was wpaść,więc oczekujcie jeszcze jednego posta w godzinach wieczornych ;-) Jakoś ostatnio nie mam pomysłu na notki tematyczne.Chciałam założyć kategorię DIY,ale nie wychodzi mi to na razie wystarczająco dobrze,abym mogła cokolwiek tu opublikować :) hahah
Czuję,że zapowiadający się tydzień będzie bardzo męczący i ciężki,ale damy radę.Dużo razy już tak myślałam,ale zawsze wychodziłam z nich spokojnie i bez większych szwanków.Will be fine.


 O czym chcielibyście zobaczyć posty ? Jakie macie plany na sobotę ? ♥

32 komentarze:

  1. pogoda jest dziś wyjątkowo ładna :)) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam żadnych planów... po prostu sobie poleżę :)

    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie pogoda jest do bani ;(
    U mnie przyszły tydzień też zapowiada się ciężki, a poprawiam sobie humor faktem, że jutro jadę na zakupy ^^

    dziennnik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A co z pozostałymi kategoriami? Pisałaś kiedyś o różnych tematach i robiłaś głosowanie. Wykorzystałaś z tego wszystkie pomysły?
    wobodo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam właśnie, że doszło do współpracy z sheinside. Gratulacje!
      Nadal mamy klikać czy to już niekonieczne?
      wobodo.blogspot.com

      Usuń
    2. Odpowiedzi na pierwszy komentarz :)
      Dziękuję,muszę sobie tamte przypomnieć,ponieważ chyba wszystkich nie wykorzystałam :-)
      Na drugi ;-)
      Dobrze byłoby,gdybyście nadal klikali ♥
      Dziękuję za komentowanie <3

      Usuń
  5. Fajny post ;D
    Obserwujemy ?
    Poklikasz u nas w linki przy ostatnim poście ? To dla nas bardzo ważne ;**
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post :) ładnie wyglądasz i masz piękne włosy :)
    Obserwujemy ? ja już ! zapraszam xox

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post :) Fajnie się czytało ♥

    Zapraszam też do mnie<klik> Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też cały dzień siedzę w domu. Miałam iść do galerii handlowej na zakupy, ale jestem trochę przeziębiona i ze względu na pogodę nie poszłam :(

    http://white-and-black-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry pomysł z tym DIY :-)

    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Popieram DIY

    niuntis.blogspot.com
    klikniesz w banner Sheinside na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :)

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz śliczny uśmiech<3!

    delmiau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia kochana <3

    wera-weeraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie brzydka pogoda,
    i ładny usmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja dzisiaj sprzątałam :)
    pogoda u mnie nie zachęca do wychodzenia ;//
    a co do postów? to może jakiś lookbook?

    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. masz bardzo ładny uśmiech :) ja muszę w przyszłym tygodniu nadrobić zaległe sprawdziany, bo rozchorowałam się i nie chodziłam do szkoły...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie mam żadnych planów, oprócz leniuchowania i oglądania Kevina o 20.00 na Polsacie. xd

    http://elliemaries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna ♥ a ja w sobotę właśnie teraz się opierdzielam ^^ i możesz zrobić diy na jakieś świąteczne ciasteczka
    http://milky-wey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym tylko umiała piec :)
      Dziękuję za pomysł,może coś z tego wyjdzie,w końcu moja mama jest z zawodu cukiernikiem,więc może ♥

      Usuń
  19. super notka ,tylko pozazdrości grafiki bloga :D

    może skomentujesz mój blog przydała by się opinia kogoś z większym stażem ,my dopiero zaczynamy
    http://goodaay.blogspot.com/
    ja już obserwuje a ty?

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog i bardzo ciekawy post, fajnie się czyta i przyjemnie ! :)
    Obserwujemy ?
    http://fashionneverenough.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja się niestety rozchorowałam...

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Twój blog przypadł mi do gustu więc może obserwacja za obserwację?:*

    http://paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Racja, pogoda była słaba( nadal jest) ;C
    Ja wczorajszy dzień spędziłam ze znajomymi ;*

    niikablog.blogspot.com <---------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny blog! będę wpadać częściej <3

    ŚPIEWAM, blog : http://alexwberry.blogspot.com
    na blogu: moja piosenka + covery

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku przesłodka jesteś ! <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger