blogger notebook


Heii ;* Przepraszam,że dopiero teraz się odzywam,ale wcześniej naprawdę nie mogłam.Dzionek był naprawdę przepiękny,pogoda dopisywała tak samo jak humor.Jutro mamy plastykę i trochę się boję,ponieważ mieliśmy zrobić witraż,a mi to,cóż nie do końca wyszło tak,jak miało.Nie lubię po prostu takich rzeczy i nie wiem,co mogłoby to zmienić.Mam nadzieję,że dostanę chociaż czwórkę.W sobotę założyłam taki "blogowy zeszyt",w którym zapisuję tytuły na posty oraz różne pomysły dotyczące bloga.Codziennie też zapisuję w nim statystyki danego dnia,np. ilość obserwatorów,komentarzy.Jest to bardzo dobrym i praktycznym pomysłem,który stosuje już wiele blogerek,więc czemu nie :) Postanowiłam o niego dbać i jakoś ładne go udekorować chociaż w środku,więc oto efekty mojej pracy.


 Co o tym sądzicie ? Założycie taki ? ♥


21 komentarzy:

  1. Ja taki zeszyt niedawno założyłam. Co prawda jeszcze go dopracowuję, ale myślę, że jak na dzień dzisiejszy jest z nim w miarę dobrze :)

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie planuję kupić sobie taki fajny coś na kształt pamiętnika, i tam pisać wszystko dotyczące bloga.

    http://julalula.blogspot.com/ <-----nowy post

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam taki bloggowy zeszyt :)

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł z tym zeszytem :-)

    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki zeszyt to świetna sprawa, ale to raczej nie dla mnie, szybko bym o nim zapomniała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki zeszyt z pewnością udoskonali organizacje <3
    Pozdrawiam!

    Proszę o klikanie w linki ubrań!
    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/2013/11/jesien-zima-z-voguec.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zeszyt. Ja tematy na posty zapisuję w notatniku, bo co rusz przybywa mi pomysłów, a nie mam tyle czasu, by wszystkie opisać w jednej w chwili. Nie chcę też, by wyszła z tego jakaś paćka. Po za tym mogę wszystko jeszcze trochę przemyśleć.
    wobodo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm .. Jak mnie dawno tu nie było <3 . I tyle się pozmieniało <3 . Śliczny Blog i Śliczna Ty ;*..
    Ahh . Szczerze ? Ja kiedyś chciałam sobie założyć taki zeszyt ale nigdy nie miałam czasu go prowadzić.. Ale jak widać Ci jak na razie to bardzo dobrze wychodzi :D . Hmm. Może sobie taki założę ... ;3.
    A ! Ślicznie rysujesz ! :3

    Pozdro ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rysunki *-* Też planuję założyć taki zeszyt..
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. lovelyyy bebe! shall we follow by facebook and bloglovin?
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam taki do spraw "blogowych". dzięki niemu łatwiej zorganizować się w pewnych sprawach c:

    alexshia-a.blogspot.com| xx

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł :)
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW cudowny zeszyt przeczytalam pare postow zaplanowanych i bardzo sposobaly mis sie twoje pomysly na nie. Witraze mhm... tez nigdy nie bylam w nich zbyt dobra. Mozna powiedziec ze taka z lekka czarna magia !





    Framlii.blogspot.com
    Pozdrawiam z Holandii
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  14. zeszyt wygląda prześlicznie, świetne rysuneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mega fajny pomysł :)) chyba założę sobie podobny przynajmniej będe miała wszystko poukładane :)
    obserwuje :))

    http://dieeeyoung.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz na pewno założę <3
    xoxo

    http://bloggerkakaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ale super zeszycik, taki pozytywny !!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny na 100% Założę
    Obserwuję i zapraszam do mnie: oooowszystkim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Czym różni się tytuły na posty od Pomysły na posty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze to tytuł jaki będzie nosił post, a drugie co w nim będzie :)

      vickys-life1.blogspot.com

      Usuń
  20. Super :) Zakładaj jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger