have a nice day

Dzisiejszy dzień mija jak zwykle.Sprzątanie,komputer,jedzenie,nuda.Niby lubię soboty i cieszę się,gdy nadchodzi weekend,ale często bardzo mocno się nudzę i nie potrafię znaleźć sobie zajęcia.Miałam dziś nadzieję,że zrobię więcej zdjęć,no,ale jakoś dziś najlepiej nie wyglądam.Często rozmślam o tym,co mogłabym robić w tym momencie.Mogłabym spacerować po lesie,pojechać na basen itd. Wiem,że dla wielu osób to takie tycie sprawy,ale dla mnie znaczy to dość dużo.Uwielbiam przebywać na zewnątrz,spacerować po lasach lub pływać.Po prostu czuję się wtedy szczęśliwa i te małe rzeczy znaczą dla mnie bardzo dużo.Szczególnie wtedy,gdy dzielę to z innymi.Powinniśmy cieszyć się z małych rzeczy,bo dla innych znaczą one naprawdę dużo.


Ostatnio jakoś przestały mi się podobać moje włosy.Nie chodzi mi o to,że wolałabym być łysa,ale wolałabym mieć inną fryzurę.Nie wiem dlaczego.Tak po prostu bardzo podobają mi się krótkie włosy i mam nadzieję,że w przyszłości znajdę czas na obcięcie ich :) Na ten tydzień nie mam jakichś szczególnych planów.Nic jeszcze nie planowałam,ale mam wielką ochotę jechać na basen <3 Jeej,jak długo nie gościłam na żadnym basenie.Aż nie mogę w to uwierzyć.


 Zorganizować konkurs ? ;)
Zastanawiam się nad tym,ponieważ nie wiem czy ktokolwiek się zgłosi,więc od razu pytam was czy chcielibyście coś takiego ? :)



12 komentarzy:

  1. hejoo :) ja z bloga mojmalyswiat23.blogspot.com
    napisałaś komentarz że zaobserwowałaś mojego bloga, ale chyba nie :)
    ja obserwuję teraz twojego i liczę na to samo od ciebie :) śliczne to ostatnie zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. My też lubimy być na zewnątrz , basen to fajna opcja ale o tej porze roku oczywiście kryty ;) PS. Masz śliczny kolor oczu na tych zdjęciach :D Zapraszamy do nas na nowy wpis www.gangetpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje dla jednych jakaś rzecz to nic a dla drugich może być czymś wielkim ;)
    Mega fajny blog! <3
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszam do mnie: http://springandsummerswag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku. Jak mogą ci się nie podobać twoje włosy? są cudne ;_______; <3

    Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Może wycieniuj włosy :D uroczy aparat! :))

    Zapraszam:http://slodkieslodkieczary.blogspot.com/ Obserwujemy? :)
    Jeśli Ci się spodoba, lajknij nas na fb :) To bardzo dla mnie ważne

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczne włosyyy<33 .

    zapraszam do mnie
    + obserwacja za obserwacje ?
    http://dariia-darria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka ty śliczna i piękne masz włosy
    jestem na blogu pierwszy raz;33
    obserwujemy ?
    http://two-faces-onee-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jesteś.! :))
    Pozdrawiam.! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jasne że rób konkurs, chętnie się zgłoszę ;)

    zapraszam również do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękny kolor włosów :) Obserwuję i liczę na to samo.

    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga www.fearlovee.blogspot.com, byłoby mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ze mną jest odwrotnie ciągle brakuje mi czasu żeby się ponudzić.

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ty śliczna <3
    Super blog ^.^
    pozdrawiam i zapraszam do
    obserwacji mojego bloga i
    skomentowania ostatniego posta
    hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger