always and forever

Hej.Dziś jak już pewnie wiecie Dzień Chłopaka :) Trochę spóźnione wszystkiego najlepszego xd .! :)Mieliśmy z tej okazji dyskotekę szkolną,która jak zwykle z resztą była bardzo nudna.Całe szczęście,że Julia przyjechała <333 Jeeej :D Ale się cieszę *.* Stęskniłam się za nią i to bardzo,bardzo mocno.Nie pamiętam nawet kiedy ostatni raz się widziałyśmy.Później,po dyskotece poszłyśmy na mały spacer pomimo dość niskiej temperatury.No,cóż jeśli będę chora to mimo wszystko nie żałuję :) Jest już dwudziesta,więc za chwilę idę umyć włosy,ponieważ dokucza mi łupież.Może to dlatego,że wsmarowałam szampon we włosy,które były właściwie suche xd Nie wiem,czemu,ale moje włosy absolutnie mi się nie podobają.Są takie nieprzyjemne w dotyku,szybko się przetłuszczają i nigdy nie wiem jaką zrobić sobie fryzurę.Chciałabym w przyszłości ściąć grzywkę lub całe włosy na krótko ;) No,dobra skoro już późno jeszcze trochę się też pouczę i wgl.Do jutra ♥



 Do jutra <3 Powodzenia w szkole ;D


















8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cyfrówką kompaktową Sony DSC-H20,ale planuję zakup lustrzanki :)
      Pzdr :*

      Usuń
  2. Bardzo fajny blog :3 Zaobserwuję, proszę o zaglądnięcie też na mój: friendshipbyus.blogspot.com. Dopiero się rozkręca, ale myślę, że będzie fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w Belgii nie ma dzisiaj dnia chłopaka ;-; Śliczne zdjecia :3

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia *U*

    julga-and-julczi.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjecia ;p co narzekasz na wlosy ;D super sa ;D ja sobie sama obcinam ; D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęćia, urocze :))

    http://julkka-bloog.blogspot.com/ - zaobserwujesz? to wiele dla mnie znaczy

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger