I found it,what I searched

Hej.Macie czasem wrażenie,że właśnie znaleźliście coś,czego szukaliście od dawna ? Coś,co czujecie,że chcecie robić ? Coś,czym chcecie się zajmować ? Ja właśnie znalazłam.Może nie do końca dziś,ale uświadomiłam sobie,że odnalazłam coś,czym chcę się zajmować.Mianowicie chodzi mi o fotografię.Zdjęcia są jak pamiętniki,przywołują wspomnienia.Pomagają nam dostrzec to,czego nie widzimy.Fotografowie widzą świat inaczej niż my,a ja właśnie chciałabym się zająć fotografią na poważnie.Wiem,że moje fotografie nie są jakieś szczególne,ale człowiek uczy się przez całe życie.A jeśli coś naprawdę lubisz robić,dokształcaj się w tym ♥



Nie wiem,czemu,ale kiedy robię takie kolaże to zdjęcia zawsze tracą na jakości ;(



Jaka jest wasza pasja ? :)


5 komentarzy:

  1. Nie nazywam tego pasją, raczej zainteresowaniami. Mam ich wiele, ale jakie to nie powiem :P
    Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja interesuję się fotografią, modą, muzyką i ogólnie takimi, rzeczami gdzie można wykazać się kreatywnością :*
    obserwuję!
    http://gaagner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Masz bardzo fajny i ciekawy blog. Czy mogłybyśmy się informować o NN? Prowadzę blog z kuzynką: www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blog.pl

    Pozdrawiam Klaudia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post
    Zapraszam http://bestgirl135.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie ze Ty odnalazlas to co chcesz robic :D ja jeszcze nie ; o

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger