When I was a little kid

Heej :D Chciałam wam podziękować za te 5000 wyświetleń i za to,że w ostatnim poście było 9 komentarzy ♥ Jesteście wspaniali :) Dziś pogoda się trochę polepszyła,bo w zeszłym tygodniu cały czas padał deszcz,co doprowadzało mnie do szaleństwa -,- Właśnie sobie siedzę przy biurku i oglądam telewizję oraz czekam na wieczór,ponieważ robimy grilla :D Mmm...co zwykle grillujecie ? My zawsze tylko kiełbaski,ale dziś postawiliśmy również na pierś z kurczaka i zobaczymy co z tego wyjdzie.No,ale przechodzimy do tematu posta.Dziś pokażę wam moje zdjęcia z dzieciństwa <33










6 komentarzy:

  1. Dziś też robimy grilaa ;)
    www.victoryblog123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A my nie,ale i tak dzisiaj mialam fajny dzień,bo pialam występ taneczny i dostalyśmy statuletkę za 2 miejsce zapraszam do mnie
    www.sisterssd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. to zdjęcie ze śniegiem w tle jest przeurocze <3

    zapraszam do mnie na konkurs niespodziankę :)
    http://fashionablewhite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku, ale śliczne zdjęcie, zwłaszcza ze śniegiem w tle <3
    Udanego grilla! My nie grillujemy, mój tata uważa to za niezdrowe -,-
    Ale robimy ogniska!

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. OJejej <3 haha słodko ;p
    U mnie tez post o dzieciństwie

    Miło mi bedzie jak zaobserwujeszz
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakaś ty była słodka ;*

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger