po czasie ekscytacja znika...

Hej :) Więc jest już ten 26 czerwiec,ale wgl nie czuję zbliżających się wakacji,a co dziwniejsze wcale się nie cieszę.To wszystko pewnie przez ponurą i dobijającą pogodę,więc mam nadzieję,że się polepszy.Ogólnie czuję się dziś przybita i najchętniej włączyłabym sobie jakiś ciekawy film.Nie powiem też,że nie brakuje mi TVD ;( Najgorszy minus wakacji ? Brak seriali.
Ale nie martwcie się od września znów nasze ukochane serialiki pojawią się :)





 Chustka - Allegro    



13 komentarzy:

  1. Jesteś piękna, fajny blog ^^

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ja seriali nie oglądam, więc dla mnie to nie problem :) Spokojnie, jeszcze poczujesz wakacje :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nad tymi serialami ubolewam, ale dla mnie to również dobrze, bo mam dosyć duże zaległości w odcinkach PLL :) A co to za serial TVD?
    Obserwuję!

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe Violetty bedzie nam brakować a najbardziej Dominice xD , tęsknoty za Leonem xddd

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię kiedy na wakacje wyłączają praktycznie wszystkie seriale w TV ;cc

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie oglądam raczej seriali, ale w wakacje mam zamiar ;D
    Masz świetne włosy ;)
    Obserwujemy?
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie cieszę się z wakacji, głównie z tego powodu, że przydałby się jeszcze tydzień lub dwa roku szkolnego, żeby wszystko podsumować, pożegnać się i wgl. Bo ja teraz po 10 latach już na zawsze rozstaję się z moją klasą.
    Obserwuję i liczę na to samo!
    www.ewelina-rybcia-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna chustka :)

    http://crazydayy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna *.*
    http://marta-maaarta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna jest ta chustka.. miałam sobie taką kupić, ale jakoś nie miałam okazji xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna chustka :) W wolnej chwili zapraszam do mnie na: http://ourloveourpassion.blogspot.com/ :) Chętnie wpadnę tu jeszcze nieraz :*

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcie masz przepiękny wygląd bloga *.* i ogólnie bardzo ciekawy blog pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania mojego bloga i skomentowania ostatniego posta hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger