Monday

Heeej ;D Dla niektórych poniedziałki są najgorszą zmorą,ale dzisiejszy dzień był wspaniały :D
W szkole dostałam szóstkę ze sprawdzianu z historii i wychodzi mi celujący z polskiego.Po szkole była świetna,słoneczna pogoda,a kiedy szłam z Paulą i Wiki na niebo zaciągnęły się chmury i rozbłysły pioruny i grzmoty.Ogólnie myślałam,że to apokalipsa.Później,kiedy dotarłyśmy do domu Nikki okazało się,że jej nie było i musiałyśmy do niej biec,a potem znów z powrotem do domu w tym deszczu haha :D Potem byłyśmy całe mokre,ale zrobiłyśmy przy okazji Cinnamon Challenge i (same wymyśliłyśmy) Haribo Challenge XD A jak wy spędziliście ten dzień ? Jaka wychodzi wam średnia .?^^



Wybaczcie,że tak mało zdjęć,ale kiedy rozpiera cię od środka śmiech ciężko zrobić dobre ujęcie ;)

4 komentarze:

  1. haha wiki i paule widziałam w szkole jeszcze siedziały i gadały panu co ma mi zadac na poprawie xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też jest taka zwariowana pogoda ;|

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas w Anglii fajnie I cieplo!! Musze kiedys zrobic cinammon challenge! Obserwujemy?? ^^
    http://love-lm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. a u mnie cały czas jest słońce ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger