moda na tumblr.

Heja ;D jak spędziliście Dzień Dziecka ? Ja od poniedziałku leżę w łóżku,ponieważ jestem chora,ale nie uznaję tego czasu za stracony.Obejrzałam kilka filmów (Wysoka Fala,Step Up 4,Piżama Party) i wszystkie strasznie przypadły mi do gustu .! ♥ Dziś postanowiłam też założyć Tumblra jako,że ostatnio na wielu blogach widziałam o nim posty i postanowiłam założyć dwa.Na jednym dodaję różne gify i fotki (najczęściej TVD,1D i JB),a na drugim moje zdjęcia,ale jakoś częściej wchodzę na tego pierwszego :) Macie tumblra ? Znacie jakieś fajne ? :)



Ostatnio bardzo też mi się spodobało edytowanie zdjęć,więc niżej możecie zobaczyć kilka zdjęć :)








3 komentarze:

  1. OO Fajny Tumbrl : >
    czy jak to coś sie pisze
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/
    http://jukaandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę rzadko dodajesz posty ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,ale nie zawsze mam czas i pomysł,a jak jestem chora to sam wiesz ;)

      Usuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger