webcam toy.

Hiho ! :D Dziś już czuję się absolutnie zdrowa nie licząc porannej chrypki.Niestety za oknem deszcz i ponure chmury,więc nadal nie chce mi się iść do szkoły .! Przy życiu trzyma mnie jedynie to,że już niedługo WAKACJE :) Tak no właśnie wakacje,czyli ogniska,imprezy,lody,arbuzy,truskawki,przyjaciele i wolne poranki ;) Szkoda tylko,że wakacje tak szybko przelecą i nim się obejrzymy już jest wrzesień...


Zdjęcie zrobione kamerką i obrobione na tej stronce,którą poleciła mi koleżanka z klasy.
Można tam robić na serio świetne efekty,których szukałam już od dawna.Zastanawiam się też nad kupnem profesjonalnej lustrzanki Sony,Canon lub Nikon (nie,żebym wiązała swoją przyszłość z fotografią,ale podoba mi się to,a mimo wszystko i tak kupię lepszy aparat w przyszłości.Macie profesjonalny aparat ? Jakie są wasze wrażenia ? :D

Ps.O czym chcielibyście filmik ?

1 komentarz:

  1. fajna , co nie ?? , fajnie wyszłaś na fotce :**

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger