moje 12. urodziny ;)

No,więc wczoraj jak już niektórzy wiedzą organizowałam urodziny dla rodziny ;) Było bardzo zabawnie,bo większość czasu spędziłam z kuzynką,Alex (mówią na nią Ola,ale Alex mi bardziej się podoba).Robiłyśmy mnóstwo zdjęć i wgl.Potem przyszedł taki chłopak,z którym gadałyśmy,a do jedzenia zamówiłam sobie placek po węgiersku.Nawet smaczny,ale nie potrafiłam go całego zjeść.W każdym razie cieszę się,że mam już te 12 lat i pewnie jeśli poznam kogoś w internecie będę mu się wydawać starsza.11,a 12 lat.Niby taka mała różnica,ale jest.Od czasu moich 11 lat zrozumiałam wiele rzeczy i prawie wszystko się zmieniło.Za wyjątkiem ludzi.Zostali ci,którzy mieli zostać.Jak wam minął wczorajszy dzień ? Którego macie urodziny ?














14 komentarzy:

  1. oli,mam pytanko. Co sie zmienilo???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko.Od roku zmienili się ludzie,których znam,mój gust,moje spojrzenie na świat.Jednym słowem wszystko,ale nie będę tu tego wymieniać :)

      Usuń
  2. P.S. ladne te twoje zdj. szczegolnie te 2

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione Wszystkiego najlepszego :D Wgl. fajny blog, jestem na nim pierwszy raz :)
    Wejdź do mnie, jestem początkującą bloggerką i przydałaby mi się opinia kogoś doświadczonego na temat mojego bloga
    chochlikq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjecia :)
    Wszystkiego najlepszego! ;]
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia i wszystkiego najlepszego :)

    Zapraszam do mnie:
    http://onlymycure.blogspot.com/

    + obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Najlepszego ;* !!! . Ja mam ur. 5 września ;/ .
    Super Blog .
    Obserwuję , i zapraszam do mnie :
    http://mylifemybigworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki jest link do bloga Sary i Darii , bo mówiły coś tam sisters forever
    a tak w ogóle to super blog !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. www.sisterssd.blogspot.com
      dziękuję ♥

      Usuń
  8. ŁADNE FOTKI :)
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM . DODAJEMY ? <3 BUZIAKI <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Spóźnionego najlepszego ;)
    zachęcam do obserwowania ;)
    http://enbyn-en.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam urodziny 12 maja , 14. uro :)
    Spóźnione " Wszystkiego Naj ; *"

    Śliczne zdjęcia :) I fakt, Alex ładnie brzmi ^^

    Obserwujemy ? - insignificantbaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia, wszystkiego najlepszego c:
    Ja mam 31 maja - 13 urodziny.

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. JA mam ur 5 lipca

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger