Jeszcze z urodzinnn

Hejka ! No,więc tak co robiłyśmy ? No,więc weszłyśmy na czat i pisałyśmy z gościem,któremu podobała się Lewa,a potem weszłyśmy na Tinychat i gadałyśmy po angielsko-hiszpańsku .! Haha.
Wyszłyśmy też na chwilę na dwór,a same urodziny trwały tak może do 21:30,ale nie każdy mógł tak długo zostać.Potem stałam z Donią,Lewą i Nikki przy drodze,a wtedy tacy goście się zatrzymali przy nas,a my uciekałyśmy na podwórko do mnie .! ;D Oglądałyśmy też Koszmar z Ulicy Wiązów,ale szybko nam się znudziło ;-/ Oficjalnie urodziny uważam za bardzo udane...trochę mało zdjęć,ale nie wszyscy chcieli być fotografowani :) Jak wy spędziliście swoje ostatnie urodziny .?^^






6 komentarzy:

  1. Ślicznne zdj.
    Zapraszam do mnie http://fashion-wera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. było super , ale miałam koszmary po tym czacie

    OdpowiedzUsuń
  3. o! fanka Hannah Montana? :) widać, że świetnie się bawiłyście!

    zapraszam do siebie! MANDOSTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie fanka .! Buhahah.Rodzicie mi kupili taką fototapetą jak miałam chyba 7 lat,a teraz zamierzam tam nakleić Nowy York ;)

      Usuń
  4. BYMM skosztował trochę słodkości z tego stołu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem po raz pierwszy na Twoim blogu i tak szczerze..- jest świetny, nie przestawaj pisać, bo masz talent i życzę Ci powodzenia w dalszej pracy, pozdrawiam :)
    ______________

    http://mustache-blog.blogspot.com
    ______________

    ps. bardzo ładny wygląd bloga :))

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger