Jack Daniel's ...

Heeejka ! No to tak,w szkole było spoko itd....już wolę was nie zanudzać xD No,więc wczoraj kupiłam sobie bluzkę Jack Daniel's.Jest to już moja druga,ale pierwsza ma za duży dekolt i źle się w niej czuję :)
Dla tych,którzy nie wiedzą na czym polega "fenomen" tej bluzki,to jest to rodzaj Whiskey (wódki haha) no i tak jakoś projektantom mody spodobało się logo no i mamy nowy trend ;) To podobny fenomen do tego od Nirvany (no wiecie chodzi mi o tą bluzkę z żółtym uśmieszkiem).Niektórzy ją noszą bo chcą uważać się za fajnych i wgl.Też chętnie bym ją kupiłam,mimo iż nie jestem fanem tego zespołu,ale przynajmniej słuchałam kilku ich nagrań :D No więc to już wszystko,macie podobne koszulki .?



Mam nowe profilkowe na askaa ;) haha

2 komentarze:

  1. Śliczna *.*
    gdzie kupiłaś
    Zapraszam http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętaj że nie kupuje się koszulki z zespołu jeżeli znasz ok.5 piosenek. Jeżeli kupisz to Ci rozwalę łeb. Po trzecie piłaś Whiskey że kupujesz taką koszulkę? Nie nie sądzę. :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger