długa nieobecność.

No,tak więc znów wracam.Przepraszam za tak długą  nieobecność.Po prostu każdy czasem potrzebuje przerwy.Nie miałam żadnych pomysłów,ani nawet nie chciało mi się wejść na tego bloga.Pomyślałam,że będę kręcić tylko vlogi i wgl miałam pranie mózgu ;) W poniedziałek dostałam szlaban za pałę z polskiego i tak dalej.Ale teraz znów wróciłam,bo szczerze to stęskniłam się za tym robieniem postów i wyrażaniem swojej opinii o denerwujących mnie rzeczach.No,więc co dziś działo się w szkole ? Wszystko w porządku.Sprawdzian z matematyki,ale była mała awantura,ponieważ pani powiedziała,że inna nauczycielka jej powiedziała,że my podsłuchiwaliśmy rozmowę nauczycieli i potem to rozgadywaliśmy.Na szczęście wszystko już w porządku :) 

A teraz coś na poprawę humoru dla fanów piłki ;) Nie smutajcie się już jutro piątek .! :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger