Nowe trampki,plan lekcji i weekend ;D

Wczorajszy dzień był przeciętny,ale udany.W szkole nie było żadnych złych ocen,na muzyce pani nie krzyczała,a na kółku spóźniła się o około kwadrans,więc z przyjaciółkami sb gadałyśmy.Po szkole jechałam do Metro i kilku innych sklepów no i lodziarnii.Niestety w Metro nic nie  kupiłam.Miałam w planie te spodnie w pionowe czarne pasy i spodnie moro,ale wiele rzeczy wygląda na mnie wręcz tragicznie.Potem jechałam do Bigi (odzież używana) i kupiłam tam bluzkę River Island i trampki Nike.Właśnie takich wszędzie szukałam no i znalazłam za ....11,50 zł xD
 
Później byłam tylko w kawiarnii i piłam kawę mrożoną.Szkoda tylko,że czułam w niej wyłącznie Nutellę ;)
Ps. Zapomniałabym dodać,że w szkole dostaliśmy już 3. plan lekcji :D hah
Jak wy spędziliście piątek ? XD

 

9 komentarzy:

  1. Za 11,50? :o Tez chce znalesc takie fajne buty za 11zl >.< Zazdroszczę :D

    zuki-berlin.blogspot.com
    zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No niska cena a jakie fajne.:D

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka cena :oo
    opłacało się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty markowe ^^ Jaka cena O.o

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie zazdroszczę bucików, chociaż mam już sporo nike to nie za taką cene, hahahah
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne Nike, za 11,50 - ekstra! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! niezła cena;) i super stan;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger