zjedzone kiełbaski,grill i skateboard

Hejka ! Dziś mamy świetną pogodę (rano trochę popadał deszcz,ale mimo wszystko jest ciepło) :D Za chwilę mamy grilla,więc to taki post na szybko.Ostatnio bardzo spodobał mi się skateboard.Nie robię jakiś oszałamiających trików,ale całkiem nieźle mi to wychodzi.Umiem już skręcać i się rozpędzać oraz robić jeden malutki trick z deską i podnosić ją.Jeśli też chcecie się nauczyć to zaczynajcie śmiało,bo za rok będziecie mieć wyrzuty sumienia,że nie zaczęliście dzisiaj.Na yt możecie znaleźć świetne poradniki :) Właśnie przed chwilą Birma i Witek zjedli nam trzy kiełbasy na grilla hahahahahahahahahahahahahahahahaha.Ale teraz przejdżmy do ważniejszych spraw.Jak już raz pisałam zdjęcia czasem nie chcą mi się powiększyć,więc będą dodawane w takim rozmiarze,najwyżej zmienię szerokość i wszystko będzie wyglądało lepiej.Nie wiem co jest z moim kompem,ale zmieniać szablonu itd. też nie umiem.Muszę na tablecie.To już tyle na dziś,a jutro kolejny post .! :)
 
 
 



 

 



3 komentarze:

  1. świetny piesek

    dodajemy do obserwowanych ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznego masz bloga :* Obserwuję i często będę tu wpadać . Zapraszam do mnie mam nadzieje że zaobserwujesz http://karolinagauszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze chciałam się nauczyć jeździć, ale jakoś tak.... Haha :D Słodki piesek <3

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger