Szkoła?Must Have?

Postanowiłam poruszyć pewien temat.Mianowicie chodzi mi o szkołę.W młodszych klasach jeszcze bardzo ją lubiłam,ale teraz jest coraz gorzej.Nie chodzi mi o to,że będę się zrywać z lekcji itd.Po prostu w szkole nie zachęcają nas do nauki.Krzyczenie na uczniów,niezapowiedziane kartkówki,ooo,a najgorzej jest kiedy ktoś się na kogoś uweźmie.Przecież szkoła-drugi dom!A jednak jest całkiem inaczej.Czy wszyscy myślą,że po kilkunastu latach tego wszystkiego komuś będzie chciało się uczyć?Powinno być inaczej.Powinniśmy chodzić do szkoły uśmiechnięci i radośni,a nie z nosami w książkach i cali zapłakani.Echh...no nieważne...zostawmy to,ale jeszcze kiedyś do tego wrócimy.PÓŹNIEJ.Dziś przedstawię wam moje must have.





1 komentarz:

  1. o tak na pewno to co tutaj pokazałaś zalicza się do rzeczy, które są niezbędne do szkoły. Ale wiesz myślę, że nie można też zapominać gadżetach, które towarzyszą w codziennym życiu i które są bardzo trendy. Jak szkoła i pasja to muszą też być cienkopisy stabilo point 88.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger