PODSUMOWANIE PIĄTUNIA ;)

Hej,jak wam mija weekend ? Wczoraj byłam na urodzinach u Nikki i było świetnie...szkoda tylko,że zasnęłam dość wcześnie,ponieważ lecieli Transformersi,ale trudno...TVN często powtarza filmy,więc znów go zobaczę.Ooo...nie mogę przecież zapomnieć.Byłam też na dyktandzie z języka angielskiego.Stawką były jak zwykle książki,coś tam jeszcze i przyjęcie do klasy bilingwalnej.Niestety ze szkoły nikt niczego nie zajął,ale przynajmniej mam pamiątkę.Nie jestem pewna czy można ją było sobie zabrać,ale dali nam ją na samym początku i nie widziałam nikogo kto miałby ją zbierać.Jestem osobą,która zamartwia i obwinia się z małych spraw,ale na szczęście moja mommy powiedziała mi,że takie odznaki dają również na różnych targach,więc cóż chyba nie pojadę jej zwrócić ;)

 
Poza tym kilka foteq z urodziin ;*** (przeepraszam,że tak mało,ale ktoś nie lubi jak inni mu robią zdjęcia,mimo,iż jest bardzo fotogeniczny xD)
 

 
Ahah i jeszcze jedno -PREZENTY ! Czasem nie mamy pomysłów na podarunki,ale gdy tylko wejdziemy do sklepu to widzimy masę rzeczy.Umówiłyśmy się,że kupujemy sobie prezenty po 40 zł.No,więc ja kupiłam turkusowy koc z Auchana i czarną opaskę ... A co u was słychać ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger