Piszeeemy ;D =nowy szkic.

Wczoraj byłam w sklepie,no wiecie zakupy świąteczne,a przy kasach stali harcerze pakujący produkty.Na koniec życzyli wesołych świąt i wtedy czułam się jak w Boże Narodzenie.Dziwne.Dziś było całkiem fajnie i przyjemnie.Byłam na spowiedzi i pisałam list do Lucy.Jestem jej wielką fanką,więc pomyślałam,że wyślę jej też coś jeszcze.






Zauważyłam,że Lucy bardzo lubi Justina Biebera i na Asku znalazłam odpowiedź,w któej pisała,że chciałaby jego rysunek,więc rysowałam i rysowałam....i udało się .! Stworzyłam jeszcze kopię,którą jej wyślę i mam nadzieję,że jej się spodoba.

[trochę się przycięło xD + zdjęcie mojego śniadaaanka ;) Jak ja lubię śniadanie,kiedy jest pełna lodóka xD ;P]
A co u was ?

 

2 komentarze:

  1. Świetny szkic, zapraszam do mnie http://sparkleofhopee.blogspot.com
    Obserwuj mnie a ja zrobię to samo

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwujemy ?

    Ja już :d

    http://buzio-buzio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger