Jak wypromować bloga ?

Chciałabym,aby mój blog był częściej odwiedzany i wgl popularniejszy,więc często w necie szukam różnych porad.Dziś ja przygotowałam kilka podpowiedzi i mam nadzieję,że wam pomogą ;)

♥ Reklamowanie się
Niby takie pisanie adresu swojego bloga w różnych komentarzach,wiadomościach i na czacie jest głupie,ale mimo wszystko jest to świetny patent na reklamowanie swojego bloga.Oczywiście nie można z tym przesadzać,a jeśli reklamujecie się w komentarzach to lepiej napiszcie też coś nawiązującego do tematu postu.

♥ Tło,nagłówek,czcionka
Niby takie tam,ale jednak ważne rzeczy.Czy chcielibyście,aby blog,którego lubicie miał jaskrawe tło i niewyraźną,ciemną czcionkę?Jasne,że nie.Oczywiście czasem może to powstrzymać od obserwowania bloga,a dla niektórych nie ma to znaczenia.Mimo wszystko lepiej jednak zachować umiar i dobrać stosowanie i dopasowane kolory.

♥ Zdjęcia
Jedna z bloggerek pisała,że woli nie robić posta,jeśli nie uda jej się zrobić ładnych zdjęć.I tutaj akurat się zgadzam.Jeśli robicie jakieś fotorelacje to zdjęcia muszą być przejrzyste i jasne.Nie mówię tu od razu o kupowaniu nowej lustrzanki Canona,bo przecież tańszymi aparatami też wychodzą ciekawe zdjęcia.Jeśli akurat robisz takie dodatkowe zdjęcie twoje lub koleżanki to wystarczy kamerka.

♥ Urozmaicenie
Niektórzy wolą vlogi,a inni blogi,więc może by to połączyć?Można by robić filmiki oraz pisać posty i wtedy pewnie wszyscy byliby zadowoleni.Można też robić posty nie tylko o modzie,ale też o kuchni,swoim życiu itd.Ja kiedyś miałam bloga z przyjaciółkami i wy też możecie coś wstawiać z ich życia.Czemu nie ? (najpierw tylko się upewnijcie czy tego chcą xD)

1 komentarz:

  1. ciekawe wskazówki i post

    zapraszam:)
    http://tanieportfolio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger