Moje zwierzakiii ;****

Witajcie,no cóż...siedzę sobie jednym okiem zerkając na mój telewizorek,a drugim śledząc czcionkę.Pomyślałam,że przydałby się post tematyczny.Stworzyłam sobie notes,w którym zapisałam wieleeee pomysłów na posty ;)
Jednym z nich był post o moich ...zwierzakach .!
No,więc już wam je przedstawiam ♥
Macie jakieś zwierzakii .?

A,więc to jest Birma (owczarek rasy Briard,około 9 lat).
Czasem razem toczymy wojny ^^ i mam wtedy poodzierane ręce,ale bardzo ją kocham ♥
Coś czuję,że jeszcze o niej usłyszycie
 
No,więc to jest mój kot (rasy nie znam,po prostu raz do nas przyszedł i został) o imieniu Witek.
Czasem jest dość agresywny,jeśli chodzi o zabawy,ale można go tego oduczyć ;)
 
 

 

2 komentarze:

  1. No cóż ! Pieska znam i ubóstwiam !!! .
    Ale kota też znam i nie cierpię , raz mnie podrapał (Wtedy ,podczas kręcenia "FILMU" na domku "
    A potem wbił pazury za miałczał postawił się i poszedł ,a BIRMA to słodziassszzzny piesek ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger