Biżu(cafe)teria ;)

Zdjęcie poniżej robiłam już bardzo dawno,ponieważ miał to być post na mojego poprzedniego bloga April's Life,no ale jakoś tak wyszło,że stworzyłam nowego.No,może na tamtym też czasem coś się pojawi.Więc wróćmy do tematu [DZIŚ POKAŻĘ WAM KILKA MOICH BŁYSKOTEK XD].Czyli co lubię,a co wyrzucam ;D


Naszyjnik Sowa-kupiłam go jakiś czas temu chyba w sklepie Diva i bardzo mi się podoba.
Bransoletka z Pereł-moja ulubiona bransoletka,którą zakładam tylko na ważne okazje.
Bransoletka z Zawieszkami-prezent od przyjaciółki z Turcji.

Zielone kolczyki-bardzo ich nie lubię,ponieważ wkręty są plastikowe i ciężko się je zakłada.
Gumowe bransoletki-ja uważam,że są bardzo praktyczne,ale mojej przyjaciółce łatwo się urywały.
Gumowe obrączki-jak wszystko na tym zdjęciu były razem z gazetą.Osobiście ich nie lubię,ponieważ nie mogę ich zmieścić na palce i wydaje mi się,że są niewygodne.

 
Kolczyki Klucze-kupiłam je razem z gazetą i mimo,iż niektórzy twierdzą,że są to badzieiwia to kolczyki sprawują się nieźle
Podwójny Pierścionek-nawet wygodny,do regulacji,ale trzeba się przyzwyczaić
Naszyjnik Okulary-o ile się nie mylę kupiłam je z "13".Pamiętam,że takie same miała Rocky z serialu "Taniec Rządzi"
 Hej,chciałam tylko dodać,że w piątek czeka mnie kartkówka oraz muzyka,więc post najprawdopodobniej pokaże się w piątek ^^
 


1 komentarz:

  1. Naprawdę fajne ;) - Zapraszam serdecznie na
    www.vicotryblog123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger