spotkanie w szóstkę

Dzień dobry :) Więc w poniedziałek wybrałam się z Nikki,Donią,Wiki,Nati i Paulą na spacer.Najpierw spotkałyśmy się obok naszej szkoły,a potem poszłyśmy na pole kukurydzy bawić się w chowanego haha.Donia i Wiki robiły zdjęcia krowie,potem wszyscy się pokłócili,a Wiki z Paulą poszły do domu.
Potem poszłyśmy do sklepu tylko w czwórkę,usiadłyśmy na przystanku,a kierowca autobusu myślał,że chcemy do niego wsiąść,więc wszystkie uciekłyśmy XD potem jeszcze cynamon challenge,wyjadanie porzeczek i tak jakoś minął nam ten dzień :) Uwielbiam takie spotkania .♥ 


 Zapomniałabym dodać,że Wiki i Donia robiły sobie zdjęcia z krową :D haha
OBSERWACJA = OBSERWACJA




14 komentarzy:

  1. Świetny blog .!
    Widać , że lubisz blogowanie ; 3
    Śliczne zdjęcia ;)
    Myślę , że mój blog również mógłby Ci się spodobać ..
    Zapraszam : http://morethanafriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wstałam jak to u mnie zawsze w wakacje, o siódmej rano :) Ubrałam się, poszłam z psem, porysowałam, zjadłam obiad, i pojechałam na wielką plażę nad jeziorem i tam spędziłam czas do 20, a dopiero wróciłam, naprawiłam laptopa (wczoraj nie działał, a dzisiaj włączam i niespodzianka) i teraz dodaję komentarz na twoim blogu :)

    Zapraszam
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi porzeczki nie smakuja, ble:/

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podoba mi się twój blog . I sposób w jaki piszesz posty : ) .Zapraszam do mnie .

    http://cysia-cysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia z krową - też bym chciała :)

    mandostyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie z krową? Chce to zobaczyć :D
    zapraszam do mnie:

    estkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. hahha crazolki. ;DD

    http://dusiabloog.blogspot.com/
    +jeżeli ci się spodoba to zaobserwuj, a postaram się odwdzięczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie śmiechowe zdjęcia. ;) *O* hehe. ;)
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super te zdjęcia *.*

    ~allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. haaha , zdjęcia z krową to jest coś :D .


    Zapraszam do mnie jeżeli ci się spodoba zaobserwuj. Bardzo mi na tym zależy. :)

    deelikatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha zdjęcie z krową nieźle. :*** . Masz fajny blog i lubie twój styl pisma. Zapraszam też na mój http://peaceee-loveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałyśmy cię do Libster Blog Award :*

    pozdrawiamy http://pieknespojrzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. piekny zachod slonca :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W każdym tygodniu polecam kilka blogów na swoim blogu. Wszystko co musisz zrobić to zaobserwować mnie i skomentować " poleca "
    Po za tym fajny blog, podoba mi się jego wygląd i to jak piszesz :) Zapraszam do siebie + obserwujemy ? revevelyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 BLOG017 , Blogger